Praha – Česká spořitelna připravuje pro český trh zcela novou banku. Ta má být modernější a výslovně cílí na lidi, kterým vadí jméno Česká spořitelna. Informují o tom Hospodářské noviny.
Největší finanční ústav pro klienty tak reaguje jak na změnu životního stylu Čechů, tak na nástup nových konkurentů.
Start nové banky však ještě není definitivní. „Z Vídně jsme dostali zelenou zmapovat trh, konečné rozhodnutí ještě nepadlo,“ zdůraznila mluvčí spořitelny Klára Gajdušková. Podle ní se trh zahušťuje, a teprve se uvidí, jak silně. „Nemělo by smysl jít do něčeho, na čem bychom prodělali,“ říká.
Spořitelna, ale pod jiným názvem
„Určitá část Čechů, a nemusí to být ani záležitost věku, má psychologickou bariéru se s brandem České spořitelny ztotožnit,“ připouští Martin Škopek, odpovědný za retail v představenstvu Erste Group, která spořitelnu vlastní.