CZK/€ 25.305 -0,06%

CZK/$ 23.413 +0,02%

CZK/£ 29.594 +0,24%

CZK/CHF 25.911 +0,38%

14. 04. 2015

3 komentáře

Společnost ESSOX má novou generální ředitelku

 


 

Jana Hanušová dokončila studia na Fakultě sociálních věd na Univerzitě Karlově a v Komerční bance pracuje od roku 1999, kam nastoupila do oddělení Marketingu. V letech 2000 až 2004 působila jako vedoucí Řízení segmentů. Do roku 2006 byla vedoucí Marketingu společnosti ESSOX. Následně opustila Komerční banku, když pracovala jako ředitelka Marketingu ve společnosti Rusfinance/Rusfinance Bank (SG Russia). Do Komerční banky nastoupila zpět v roce 2010  na pozici poradkyně generálního ředitele pro synergie v rámci Skupiny KB/SG.

Renaud Stern působí v Société Générale od roku 1995, kde postupně pracoval jako vedoucí Lokálního marketingu, vedoucí segmentu mladých klientů, vedoucí Přímého bankovnictví a vedoucí Rozvoje multichannel Retailového bankovnictví ve Francii. Výkonným ředitelem pro Marketing a Business Development Komerční banky byl od roku 2006.
Zdroj : Tisková zpráva Komerční banky

Loading

Vstoupit do diskuze 3 komentáře

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

8D: Týmové řešení problémů jako investice

Nejefektivnější programy snižování nákladů nutně nezačínají úmyslem náklady snižovat. Zlepšování procesů každopádně znamená finanční prospěch. Čím více je snižování nákladů ignorováno, tím větší jsou nakonec úspory, zaznívá v jedné z knih věnovaných neustálému zlepšování produktů a procesů. Jedná se o potírání plýtvání a škrty čehokoli, co nepřidává hodnotu, […]

Text: Radovan Novotný

Foto: Shutterstock

02. 10. 2023

Rošáda v Partners: Petr Borkovec povýšil

Společnost Partners Financial Services provedlo důkladnou rošádu ve vedení společnosti. Petr Borkovec nahradil Kateřinu Volínovou (rozenou Palkovou) na pozici předsedy představenstva a přesunul ji i s Pavlem Kohoutem do dozorčí rady.

Text: Petr Zámečník

26. 02. 2014


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • Čestmír Prchlík

    4 prosince, 2017

    Kdo vymyslel tu vyděračskou praktiku poskytování úvěru, kdy přijde klientovi osobní dopis „Využijte snížené úročení … “ a pak nedodáte včas specifikaci splátek a klienta pak urážíte „smluvní pokutou a náhradou poštovného za upomínku“ ? Následně jsou pak splátky v normálním – nesníženém režimu. To je podle mne urážející podvod.

    Odpovědět

  • Pavel Holomy

    14 srpna, 2019

    Dobrý den,před týdnem,jsem žádal o výpočet doplatku za auto koupené přez vaši společnost.Žádal jsem přez email,jak jo máte v pokynech.Je to již čtrnáct dní a do dnes jsem nedostal od vás žádnou odpověď.Potřebuji to doplatit z důvodu rušení mého účtu a odjezdu do ciziny.

    Odpovědět

  • Dokument

    27 srpna, 2020

    Vážená p. ředitelkou,nemohu učinit jinak,než touto cestou.Jiz přes měsíc řeším odstupu od smlouvy mezi mnou a prodejcem.Nikdo z vašich operatoru není ochoten toto se mnou řešit.Vzdy zůstane u slibu zpětné vazby a nic se neděje.Mnou odeslané dokumenty někdo převzal a u vás jej nejsou schopni zjistit kdo.Neschopnost operátorů je do nebe volající.Veskere hovory jsou nahrávána,což je dobře.Verim ve zpětnou vazbu.

    Odpovědět