Brno – Přetahovanou o zákazníky spustila hospodářská krize na Slovensku. Nepřetahují se však jednotlivé řetězce mezi sebou, ale s vlastními zahraničními pobočkami. Právě tam totiž hledají Slováci lacinější zboží a úsporu desítek eur. Informoval o tom internetový deník Aktuálne.sk.
Slovenské pobočky obchodních řetězců to však nehodlají nechat jen tak a snaží se získat své zákazníky zpět. Obchody proto přehodnocují svou taktiku a zlevňují široký sortiment zboží tak, aby se lidé do domácích provozoven vrátili.
„Ceny vybraných základních potravin pravidelně sledujeme a upravujeme tak, abychom byli levnější než sousední země,“ řekl Aktuálne.sk František Csivre, generální ředitel společnosti Ahold, která provozuje obchody Hypernova a Albert.
Ahold prosí: Vraťte se, jsme levnější!
Souběžně spustila společnost především ve svých příhraničních provozovnách reklamní akci s výmluvným názvem – Laciněji než u sousedů.