28. 04. 2017
Slevomat beze slev. Společnost se vrhne na luxus a dovolené
Největší slevový portál v České republice chce změnit své zaměření. Místo slevových poukazů se firma zaměří hlavně na prodej luxusnějšího zboží. Loni server například prodal 30 domů a několik aut.
Výprodejové zboží mají nahradit postupně dražší nabídky. „Kdysi obvyklé výprodeje tak střídají exkluzivní nabídky šité na míru, často i zcela beze slevy. To je trend, kterým se chceme do budoucna ubírat, a slevový trh, který jsme vytvořili, zcela opustit,“ řekla ředitelka Slevomatu Marie Chytilová.
„Chceme se stát dobrým partnerem pro velké značky, ať už v módě, zboží, nebo službách. Určitě chceme na svých stránkách stále častěji nabídku známých či vyhlášených hotelů a restaurací,“ dodala ředitelka.
Loni Slevomat nabídl sortiment, který slevové servery v Česku dosud nenabízely. „Ať už šlo o prodeje nových aut, či celých domů. Limitovaná nabídka v omezeném časovém období přitáhla desetitisíce zájemců a konkrétně pak jednotky prodaných automobilů a celkově 30 domů,“ uvedla Chytilová.
Denní návštěvnost Slevomatu se pohybuje mezi 200 až 300 tisíci návštěvníků. Podle tiskové zprávy tržby Slevomatu v roce 2015 dosáhly 362 milionů korun a zisk byl 35 milionů korun.
Zdroj : ČTK, ihned.cz
REKLAMA