Pondělí 19. dubna. Svátek má Rostislav.

Sleva jako byznys už netáhne. Slevomat mění strategii

Investice 16.04.2019 | 13:07 0 Komentářů

Ani ne před deseti lety zažívaly slevové portály velký boom. Skoro žádný dekádu nepřežil. Teď už trhu vládne Slevomat.cz v podstatě bez konkurence a i ten mění obchodní strategii.

Dnes už bych skoro nemluvil ani o slevovém trhu. Naprostá většina původních portálů na něm zanikla. Stejně skončil zájem o dříve populární nabídky jako tataráky a žebírka ve slevě,“ uvedl Michal Hardyn, ředitel cashbackového portálu Tipli.cz.

Podle něj se několik posledních hráčů z velké části přeměnilo ze slevových portálů na klasické prodejní weby nabízející zážitky a cestování. Vrchol zažívali portály v roce 2011, tehdy jich bylo v České republice podle Skrz.cz 222.  Přežila jich ani ne desetina.

Souhrnný roční obrat serverů z původního trhu slevových portálů se od roku 2013 drží stabilně kolem tří miliard korun,“ uvedl ředitel Skrz.cz Matěj Dvorský. Loni dvě třetiny trhu patřily Slevomatu, ale i ten už má trochu jiný byznys mocel. „Jen samotná sleva jako fungující byznys model nestačí. Z firmy se v průběhu let stal inspirační a zážitkový portál,“ uvedla ředitelka Slevomatu Marie Havlíčková.

Zdroj: E15.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.