CZK/€ 25.235 -0,12%

CZK/$ 23.616 -0,24%

CZK/£ 29.364 +0,02%

CZK/CHF 25.810 -0,65%

16. 04. 2019

0 komentářů

Sleva jako byznys už netáhne. Slevomat mění strategii

 

Ani ne před deseti lety zažívaly slevové portály velký boom. Skoro žádný dekádu nepřežil. Teď už trhu vládne Slevomat.cz v podstatě bez konkurence a i ten mění obchodní strategii.

Loading



 

Dnes už bych skoro nemluvil ani o slevovém trhu. Naprostá většina původních portálů na něm zanikla. Stejně skončil zájem o dříve populární nabídky jako tataráky a žebírka ve slevě,“ uvedl Michal Hardyn, ředitel cashbackového portálu Tipli.cz.

Podle něj se několik posledních hráčů z velké části přeměnilo ze slevových portálů na klasické prodejní weby nabízející zážitky a cestování. Vrchol zažívali portály v roce 2011, tehdy jich bylo v České republice podle Skrz.cz 222.  Přežila jich ani ne desetina.

Souhrnný roční obrat serverů z původního trhu slevových portálů se od roku 2013 drží stabilně kolem tří miliard korun,“ uvedl ředitel Skrz.cz Matěj Dvorský. Loni dvě třetiny trhu patřily Slevomatu, ale i ten už má trochu jiný byznys mocel. „Jen samotná sleva jako fungující byznys model nestačí. Z firmy se v průběhu let stal inspirační a zážitkový portál,“ uvedla ředitelka Slevomatu Marie Havlíčková.
Zdroj : E15.cz

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Kvalita potravin v supermarketu - obchod - potraviny

Pojišťovny jako supermarkety

Pojišťovny se začaly chovat tak trochu jako supermarkety. Stále častěji si konkurují formou časově omezených cenových akcí. Proč to dělají?

Text: Dušan Šídlo

04. 06. 2015


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *