Rozruch vzniklý po ženevském představení Škody Vision D, tedy prvního díla, kterým své představy o designu příštích Škodovek představil veřejnosti šéfdesignér Jozef Kabaň, už trochu utichl. Proto mohl tento tvůrce tvarů nejrychlejšího auta světa Bugatti Veyron podrobněji vysvětlit své myšlenky a záměry. Učinil tak v rozhovoru pro specializovaný časopis AutoDesign&Styling. Celý rozhovor si můžete přečíst v jeho 30. čísle, my přinášíme několik výňatků.
To, že jsou představy o novém designu vozů Škoda má podle Kabaně jednoduchý důvod. „Chtěli jsme představit novou stránku designu na něčem, co Škodovka momentálně nemá ve svém portfoliu, aby nedošlo ke zbytečným debatám, či to už je nebo není konkrétní model,“ řekl šéfdesignér časopisu v odpovědi na otázku, proč pro představení nového tvarosloví zvolila Škoda zrovna pětidveřový hatchback.
Kabaň si přeje, aby Škodovky nadále kupovali lidé, kteří se pro ně rozhodnou racionálně, ale rád by, aby „stejně ragovalo srdce. Jedna z věcí proto je ukázat čistotu tvaru. Auta není nutné zdobit, pokud jsou proporce správně zvolené,“ vysvětlil.