CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.663 -0,22%

CZK/£ 29.501 -0,13%

CZK/CHF 26.030 +0,03%

01. 04. 2010

0 komentářů

Silvie Špačková jmenována novou šéfkou marketingu pro Českou republiku a Slovensko

 


 

Silvie Špačková přichází do Fincentra z mezinárodní poradenské společnosti Deloitte Touche Tohmatsu. Zde působila od roku 2006 v týmu Global Corporate Finance Advisory, kde měla na starosti zejména koordinaci interního marketingu, rozvoj globálních komunikačních nástrojů a marketingové sítě, stejně tak jako organizaci významných mezinárodních konferencí. Ve společnosti Deloitte byla také zodpovědná za tým marketingové podpory pro region EMEA.

Cenné pracovní zkušenosti získala Silvie Špačková také v St. James Education Center, kde po 3 roky zastřešovala oddělení marketingu a obchodu, a podílela se na rozvoji celé společnosti.

Silvie Špačková získala v roce 2007 magisterský titul na Univerzitě Karlově. V bakalářském programu zde studovala humanitní vědy, v magisterském pak sociální politiku. V letech 2000 až 2001 prošla vzdělávacím programem Institute of International Cooperation and Development v USA.

V průběhu studií se Silvie Špačková věnovala také neziskovému sektoru – vedle krátkodobých činností pro lokální neziskové organizace v letech 2000 až 2001 působila i v mezinárodní humanitární organizaci Humana People to People, kde se mimo jiné podílela i na přípravě a realizaci humanitárních projektů v Brazílii.

Silvie Špačková hovoří plynně anglicky, španělštinu zvládá na komunikativní úrovni. Ve volném čase se nejraději věnuje sportu a cestování.

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *