Sobota 25. září. Svátek má Zlata.

Sezóna dovolených končí, začíná čas reklamací

Investice 13.09.2011 | 10:16 0 Komentářů

Reklamovat dovolenou můžete do tří měsíců po skončení zájezdu

Praha – Místo výhledu na přírodní ráj pohled na popelnice, staveniště a plevelem zarostlý pozemek, namísto pláže přímo před hotelem nutný kilometrový pochod podél plotu a křoví. Jak konstatují stránky spotřebitelského časopisu dTest: „Skončila doba dovolených, začíná doba reklamací“.
Lidé, jejichž dovolená neodpovídala slibům z katalogu cestovní kanceláře, mají na reklamaci dovolené nebo požadování slevy tři měsíce od skončení zájezdu.

„Největší neznámou pro spotřebitele při reklamaci zájezdů bývá vyčíslení slevy, kterou by měl požadovat. Jako praktický orientační nástroj pro tento případ může sloužit tzv. Frankfurtská tabulka slev, nástroj, který již léta používají německé soudy a který bychom s ohledem na zkušenosti německých turistů neměli zatracovat,“ poznamenala Martina Vernerová, právní poradkyně časopisu dTest.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.