29. 06. 2012
Segmentovaná komunikácia: Ako dať klientovi pocit výnimočnosti
Více čtěte v článku „Segmentovaná komunikácia: Ako dať klientovi pocit výnimočnosti“ na serveru Investujeme.sk.
29. 06. 2012
Více čtěte v článku „Segmentovaná komunikácia: Ako dať klientovi pocit výnimočnosti“ na serveru Investujeme.sk.
Zdroj a více informací: CII750.cz
Související články
Banky využívají u velkých obchodů odborníky na „odhalování lží“. Běžný klient se ale s jejich prací nepotká. V čem tato práce spočívá? A rozšíří se „detektor lži“ do každé banky? Odpovídá Martin Cibulka, odborník na „odhalování lží“ a člen týmu vyvíjející „křeslo pravdy“.
Text: Petr Zámečník
11. 09. 2018
Elektronická samoobsluha MůjŠanon, která je pro klienty i neklienty Fincentra, nově nabízí i automatické propojení investičních společností. Jak vlastně tato aplikace funguje a co všechno nabízí? Odpovídá David Lorenc, který má ve Fincentru na starosti její digitální tvář včetně CRM.
Text: Monika Lukešová
09. 03. 2018
Lidé v České republice nerozumí financím. A co hůř. Nerozumí ani finančním poradcům, s nimiž své finance řeší. Co s tím?
Text: Petr Zámečník
03. 04. 2017
Diskuze k článku
Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.