Sobota 18. září. Svátek má Kryštof.

Sedmkrát reklamoval nové auto, výměny dosáhl až u soudu

Investice 13.06.2012 | 05:30 0 Komentářů

Brno –  Vadné nové auto v záruce nemusí lidé reklamovat jenom přímo tam, kde ho koupili.
Na vady mohou upozornit také ve všech autorizovaných servisech konkrétních značek vozů po celém Česku.
Podle důležitého verdiktu Nejvyššího soudu by totiž bylo neudržitelné a pro lidi značně nevýhodné a omezující, kdyby za každých okolností mohli uplatňovat svoje nároky související s poruchovým vozem a jeho případnou výměnou jenom přímo u prodejců.
Soudci také rozhodli, že kmitání volantu při brzdění není žádná zanedbatelná a odstranitelná porucha, pro kterou by bylo možné odmítat výměnu vadného vozu za jiný.
Sedm oprav nepomohlo
Nejvyšší soud se tak po osmi letech sporů zastal muže, který si na leasing v Brně pořídil u společnosti Opportunity vůz Renault Grand Espace. Vůz ale nebyl podle muže v pořádku, při brzdění kmital volant, proto se s žádostí o opravu obrátil na autorizovaný servis Renaultu.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.