CZK/€ 25.305 -0,06%

CZK/$ 23.413 +0,02%

CZK/£ 29.594 +0,24%

CZK/CHF 25.911 +0,38%

31. 01. 2019

0 komentářů

Rošáda ve skupině AXA

 

Na začátku letošního roku proběhly změny ve vedení skupiny AXA. Peter Socha se s účinností od ledna 2019 stává zástupcem generálního ředitele a ředitelem distribuce AXA pro Českou republiku a Slovensko. Novým provozním ředitelem se stala Libor Stodola a ředitelem marketingu Frederic Boulanger.

Loading



 

Peter Socha působí ve skupině AXA od roku 2005 na různých manažerských pozicích. Ve své nové funkci bude zodpovídat za interní i externí distribuční kanály, kontaktní centrum a správu aktiv skupiny AXA CZ a SK.

Peter během svého působení v rámci skupiny AXA prokázal výborné profesní i lidské kvality. Jsem přesvědčený, že společně se svými kolegy a obchodními partnery významně přispěje k dalšímu rozvoji skupiny AXA a podpoří naši strategickou vizi stát se skutečným partnerem našich klientů na každodenní bázi. Společně s distribučními sítěmi se zaměří zejména na inovace a kvalitu služeb, abychom naši produktovou a servisní nabídku posunuli ještě blíže skutečným potřebám našich klientům,“ říká Robert Gauci, CEO skupiny AXA CZ & SK.

Libor Svoboda má více než 10 let zkušeností s řízením ziskovosti a efektivity procesů. Ve skupině AXA CZ a SK bude mít na starosti podpůrné služby a firemní procesy. Frederic Boulanger působí ve společnosti AXA od roku 2000 na různých manažerských pozicích. V nové funkci bude zodpovědný za marketnig, data, digitalizaci a inovace.

„Těším se na nové zaměření a odpovědnosti. Budu moci navázat na svou předchozí práci, a ještě více se soustředit na proklientský přístup. Na to, abychom se pro naše klienty stali skutečným partnerem a pomáhali jim žít lepší život. Díky inovacím, datům a také prevenci, která je jedním z nosných témat našeho komunikačního mixu,“ uzavírá Frederic Boulanger.
Zdroj : Tisková zpráva AXA

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Sedm druhů plýtvání: Zeštíhlete administrativu!

Firmy světové třídy se zaměřují na škrty všeho, co nepřidává hodnotu. Rentabilita si to žádá. Odstraňování plýtvání je jedním ze způsobů, jak zvýšit ziskovost jakéhokoli podniku. Procesy buď hodnotu přidávají, nebo vytvářejí zbytečné náklady.

Text: Radovan Novotný

05. 04. 2019


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *