Úterý 02. března. Svátek má Anežka.

Řízení klientského portfolia Poštovní spořitelny povede Dušan Pavlů

Cílem nově zřízeného útvaru pod vedením Dušana Pavlů bude vytěžování klientské databáze.

„Přebíráme odpovědnost za vytěžování naší klientské báze.  Zaměříme se tedy na řízení, kampaní, na brandovou strategii a vyhledávání příležitostí pro křížový prodej. Chceme pracovat na lepším cílení naší značky a získat tak další klienty,“ upřesňuje Dušan Pavlů.

Dušan Pavlů působil pět let v marketingu České pojišťovny. Nejprve v odboru řízení kampaní a marketingového plánování, posléze vedl odbor marketingových výzkumů a monitoringu konkurence. V letech 2001 až 2003 byl konzultantem ve švédské společnosti Mercuri International zaměřené na zvyšování efektivity prodeje.   Dále byl členem core týmu projektu Finanční poradenství, podílel se na strategickém rozhodování v oblasti řízení brandu České pojišťovny a jako projektový manažer vedl projekt Segmentace B2B a B2C trhu a její proveditelnosti.

Dušan Pavlů studoval na Fakultě sociálně ekonomické Univerzity Jana Evangelisty Purkyně, Fakultě sociálních studií Masarykovy Univerzity v Brně a KU Leuven v Belgii. . Dále absolvoval Marketing Management na Rochester Institute of Technology a kurz CIMA na pražském institutu INPRO.

Zdroj: Tisková zpráva Poštovní spořitelny

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.