Středa 25. listopadu. Svátek má Kateřina.

Reklamy i regál v obchodě už poznají vaše pohlaví a věk

Investice 22.02.2012 | 14:00 0 Komentářů

Interaktivní reklama v Londýně ukazuje spot jen ženám. Podobná technologie už míří také do obchodů

Doba, kdy nás budou billboardy na ulici poznávat a oslovovat jménem jako ve sci-fi filmech, je už za dveřmi.
Jeden takový billboard budoucnosti používá v Londýně britská nezisková organizace Plan UK, která pomáhá dětem z chudých zemí dostat se na studia. Speciální poutač je umístěn na Oxford Street v londýnském West Endu.

Reklama jen pro ženy
Interaktivní billboard používá fotoaparát s vysokým rozlišením. Dříve než kolemjdoucím zobrazí reklamu, naskenuje jejich podobu a analýzou obrazu určí jejich pohlaví.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.