Úterý 02. března. Svátek má Anežka.

Reklamu dostanete přímo do ruky. Zabalí do ní pečivo

Investice 01.02.2014 | 08:36 0 Komentářů

Praha – Nápad na „organizovanou“ reklamu na sáčcích na pečivo přišel do Česka zhruba před půlrokem od sousedů z Polska. Vydělávat na něm chce zatím 25 franšízantů, kteří jako klienty získali zatím kolem třiceti inzerentů.
O reklamu mají zájem spíše menší regionální firmy, které chtějí oslovit lokální zákazníky. „Pomalu se ale přidávají větší společnosti. Pro tento způsob reklamy se nedávno rozhodl například dodavatel energií Centropol,“ říká Jaroslav Malý, takzvaný masterfranšízant pro ČR a Slovensko.
Do systému jsou podle něj zapojeny už stovky prodejen. Ekologické reklamní sáčky na pečivo se zatím prosazují v menších pekárnách a obchodech. „Například v regionu severní Moravy jsou to pekárny Pekaři a spol. nebo Illík,“ upřesňuje Malý.
Kdy pronikne i do větších řetězců? „To je zatím otevřená otázka. Reklamy je tam na každém kroku dost. My chceme firmám a živnostníkům nabídnout…

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.