CZK/€ 25.235 -0,12%

CZK/$ 23.616 -0,24%

CZK/£ 29.364 +0,02%

CZK/CHF 25.810 -0,65%

17. 01. 2012

0 komentářů

Reklamou nás nejvíc masírovaly kosmetické firmy

 


 

Praha – Nejvíce loni v Česku do reklamy investovala společnost Henkel, která si pořídila reklamní prostor v ceníkové hodnotě 1,39 miliardy korun.
Druhé místo obsadila firma Procter & Gamble Czech Republic (1,3 mld. Kč) a třetí pozice patřila společnosti Unilever ČR (1,19 mld. Kč). ČTK to dnes sdělila společnost Admosphere, podle které všechny tři firmy loni využily reklamu v nižší ceníkové hodnotě než v roce 2010.
Nejvyšší meziroční pokles ceníkové hodnoty reklamy loni podle monitoringu Admosphere vykázala společnost Procter & Gamble Czech Republic, a to o 13,8 procenta. U společnosti Henkel ČR se ceníková hodnota reklamy snížila o 3,91 procenta a u koncernu Unilever o 1,36 procenta.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *