Facebook zahájil éru nového reklamního přístupu ke svým uživatelům. Kromě klasických reklam na pravé straně uživatelského prostředí teď budou mít reklamní společnosti možnost využívat při svých reklamních kampaních také komentáře, video komentáře a další reklamní nástroje. Novinka bude prozatím přístupná jen pro prémiové, placené firemní účty.
Pokud se uživatel rozhodne odpovědět na reklamní otázku, přesune se komunikace na hlavní stránku, kde se k ní budou moci vyjádřit i jeho přátelé. Podle serveru AdAge si od toho značky slibují, že se o jejich tématech rozjedou na stránkách Facebooku vtipné i břitké rozhovory, typické pro toto médium. Ty nejvhodnější odpovědi uživatelů, bude pak reklamní oddělení Facebooku používat jako sponzorované příběhy.
Komunita agentur a kreativců
Již v dubnu Facebook rozjel specializované komunitní stránky Facebook Studio. Reklamní agentury a kreativci si tu sdělovali nápady a názory na různé pojetí reklamních kampaní. Především se tu ale měli dobrat způsobu, jak na Facebooku vytvořit úspěšnou reklamní stránku.