Úterý 21. září. Svátek má Matouš.

RegioJet přidá další vagóny, chce zbytek cestujících ČD

Investice 19.04.2012 | 16:30 0 Komentářů

Praha – Boj o zákazníky na trase Praha-Ostrava pokračuje. „Poté, co se podařilo přetáhnout cestující z pendolin, plánujeme oslovit i lidi, kteří jezdí ostatními vlaky Českých drah,“ oznámila ve čtvrtek skupina RegioJet. Ta na české koleje vstoupila loni v září.
Aby mohlo žlutými vlaky jezdit více osob, přibydou jednotlivým spojům vagony. Denní kapacita se tak zvýší ze současných 2900 na 3500 sedadel.
Až do odjezdu
Jízdenky do nově přidaných vozů přitom pokaždé půjdou do prodeje až 24 hodin před odjezdem vlaku. Společnost se tak snaží, aby do poslední chvíle zůstala nějaká místa volná, a dostalo se tak na všechny, kteří dobíhají na nádraží na poslední chvíli.
Tito lidé jezdí následně spoji IC, EC, Express nebo rychlíky Českých drah. „Zejména proto, že si kupují jízdenky až několik minut před odjezdem přímo na nádraží, kdy jsou naše vlaky už vyprodány v předprodeji přes internet,“ komentuje…

Praha – Boj o zákazníky na trase Praha-Ostrava pokračuje. „Poté, co se podařilo přetáhnout cestující z pendolin, plánujeme oslovit i lidi, kteří jezdí ostatními vlaky Českých drah,“ oznámila ve čtvrtek skupina RegioJet. Ta na české koleje vstoupila loni v září.
Aby mohlo žlutými vlaky jezdit více osob, přibydou jednotlivým spojům vagony. Denní kapacita se tak zvýší ze současných 2900 na 3500 sedadel.
Až do odjezdu
Jízdenky do nově přidaných vozů přitom pokaždé půjdou do prodeje až 24 hodin před odjezdem vlaku. Společnost se tak snaží, aby do poslední chvíle zůstala nějaká místa volná, a dostalo se tak na všechny, kteří dobíhají na nádraží na poslední chvíli.
Tito lidé jezdí následně spoji IC, EC, Express nebo rychlíky Českých drah. „Zejména proto, že si kupují jízdenky až několik minut před odjezdem přímo na nádraží, kdy jsou naše vlaky už vyprodány v předprodeji přes internet,“ komentuje ředitel RegioJetu Radim Jančura.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.