Praha – Klienti Raiffeisenbank nemohli v pondělí pořádně využívat internetové ani mobilní bankovnictví. Zjistila to redakce Aktuálně.cz od několika klientů banky. Že měla Raiffeisenbank problémy, potvrdil i operátor na infolince.
Systém začal být plně funkční během odpoledne, od 15. hodiny banka nezaznamenala žádná omezení provozu.
Aplikace se zpožďovala
Na stránce, kde se uživatelé do klientského systému přihlašují, během většiny dne stálo: „Vlivem technických problémů může docházet ke zpoždění realizace transakcí a přihlašování na e-konto“.
Podle Jakuba Puchalského z tiskového oddělení Raiffeisenbank internetové bankovnictví nevypadlo, pouze vykazovalo pomalejší odezvy. „Dochází ke zpožďování při realizaci transakcí nebo při přihlašování do internetbankingu. Systém však není mimo provoz, je pouze omezen komfort klientů,“ uvedl Puchalský.