Středa 21. října. Svátek má Brigita.

Pouliční reklama budoucnosti: Billboardy, co vás vidí

Investice 13.03.2010 | 11:41 0 Komentářů

Billboardy fimy NEC vás „sjedou“ kamerou a pošlou vám reklamu na míru

Tokio – Revoluce v pouliční reklamě začíná v ulicích Tokia. Fanoušci sci-fi si její futuristickou podobu pamatují filmu Minority Report.
Ve Spielbergově trháku přečetl reklamní panel Tomu Cruisovi na cestě do práce zorničku a hned mu doporučil jeho oblíbený chlazený Guinness.
Tak daleko zatím japonská společnost NEC nejde. Její billboardy zorničky nečtou, ani nemluví. Mají ale vevnitř zabudovanou kameru, kterou kolemjdoucím „přečtou“ obličej.
Reklamní agentury hlásí: Další kóta dobyta!
Z biometrických dat procesor vyluští pohlaví a věk a na displej billboardu pak automaticky z úložiště dat pošle adekvátní reklamu zacílenou na danou věkovou skupinu a pohlaví.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.