Pátek 27. listopadu. Svátek má Xenie.

Polovina Čechů si raději připlatí. Značky táhnou

Investice 24.11.2009 | 11:54 0 Komentářů

Z výzkumu Společnosti Median vyplývá, že jsou Češi ochotni připlatit si za kvalitu.

Praha – Z průzkumu veřejného mínění, který provedla společnost Median vyplývá, že více než polovina lidí (57 %) je ochotna, si za kvalitní zboží či služby připlatit.
Naopak toho názoru, že se to určitě nevyplatí, jsou pouhé tři procenta respondentů.
Většina dotázaných (42 %) odpověděla na dotaz, zda se vyplatí připlatit si za kvalitu „spíše ano.“ Z odpovědí lidí dále vyplývá, že značku pokládá za záruku kvality 46 % Čechů.
Necelá třetina lidí (30 %) nevidí přímou úměru mezi cenou a kvalitou. Z výzkumu vyplývá i jedno paradoxní zjištění. Muži věří značkám více než ženy, ale dámy jsou za značkové zboží ochotny více utrácet.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.