Sobota 24. října. Svátek má Nina.

Podvedení zákazníci varují před třemi e-shopy

Investice 10.01.2012 | 15:55 0 Komentářů

Obchody neposílají zboží a na maily a telefony nereagují

Praha – Nedoručené zboží, emaily bez odpovědi a telefony, které nikdo nezvedá. Hned na tři internetové obchody si stěžují lidé na srovnávači cen Heureka.cz.
Jedná se o obchody www.ibko.cz, www.televiznistolky.com a www.i-centrum.eu . „Nekomunikují, poslali jen zálohovou fakturu a zboží nedodali, mají vypnutý telefon,“ stěžovala si v recenzi na ibko.cz zákaznice Zuzana, která dokonce uvedla svůj plán podat na obchod žalobu.
Tento obchod  na svých stránkách inzeruje možnost osobního odběru na řadě kamenných provozoven po Česku. Ani to ale některým zákazníkům nebylo nic platné.
„Osobně jsem zašel v termínu provozu kamenné pobočky zboží vyzvednout. Jediný poutač byl zvonek v činžovním domě, kde mně dobrých 15 minut přes zvonění nikdo neotvíral. Po 15minutovém vyzvánění mě mužský hlas ze zvonkového reproduktoru vyzval, abych přišel do prvního patra, kde mně oznámil, že zboží nemají, bude asi za pět dní od objednávky a že si mám znovu přijít,“ uvedl další nespokojený zákazník.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.