Karta Visa byla čtenáři časopisu Reader’s Digest opět zvolena za nejdůvěryhodnější značku v kategorii “Platební karta” a navázala tak na loňský úspěch, kdy se taktéž radovala z vítězství. Celý rok 2012 se bude pyšnit oceněním Dobrá značka 2012, jejíž logo je asociace Visa oprávněna využívat v rámci svých marketingových aktivit.
Čeští čtenáři nebyli jediní, kteří projevili důvěru ve značku Visa. Visa získala prvenství celkem ve 13 z patnácti evropských zemí, které se do průzkumu rovněž zapojily. Mezi globálními vítězi nejdůvěrnější značky roku obsadila třetí příčku. Předběhla jí pouze značka Nokia a Nivea.
Do průzkumu se zapojilo celkem 15 evropských zemí a bylo použito 13 světových jazyků. Dotazování probíhalo formou online dotazníku, který byl rozesílán pomocí e-mailu. V České republice byl průzkum odeslán na celkem 15 500 e-mailových adres, přičemž návratnost odpovědí činila 13,29%. Sběr dat se uskutečnil na přelomu srpna a září 2011.
Další informace o průzkumu:
- zpracování dat: bristolská společnost Wyman & Dillon Limited
- zúčastněné země: Belgie, Česká republika, Finsko, Francie, Chorvatsko, Německo, Nizozemsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Rusko, Slovinsko, Švédsko a Švýcarsko