Pátek 23. srpna. Svátek má Sandra.

Peter Thum dokázal vměstnat solidaritu do PET lahve

Investice 07.12.2010 | 16:43 0 Komentářů

Povídání o tom, jak Američané kupují balenou vodu z kohoutku, aby přispěli na dobrou věc

Praha – „Byznys je byznys a filantropie je filantropie,“ řekl v roce 2001 Peterovi Thumovi skeptický poradce. „Váš projekt nemůže fungovat.“
Peter Thum si ale věřil. Hodlal založit značku balené vody, která svým designem osloví konzumenty, milující pěkné věci, a zároveň jsou ochotni přijímat poselství: ve světě žijí milióny lidí bez přístupu ke zdravotně nezávadné vodě. Tak vznikla Ethos Water.
Petr Thum zavázal sám sebe dávat celých 50 % zisku na vodní projekty v Africe, Indii a dalších místech světa. Říkal tomu „social purpose venture“ a zákazníci to věděli.
„Na rozdíl od onoho investičního poradce, který projekt vůbec nepochopil,“ říká sociální podnikatel Thum. Potkali jsme se na říjnovém Fóru 2000 na pražském Žofíně, kam byl pozván do jednoho z panelů.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.