Neděle 15. prosince. Svátek má Radana.

Pěkný trik do reklamy: Peugeot 508 je za 508 (tisíc)

Investice 16.02.2011 | 00:45 0 Komentářů

Oproti původním předpokladům však Peugeot připravuje ještě větší automobil

Prakticky současně se v Česku začíná prodávat Peugeot 508 jak ve verzi sedan, tak i Sport Wagon. I když oficiálně podle ceníku stojí nejlevnější verze sedanu 539 900 Kč, zaváděcí cena je o více než třicet tisíc korun nižší. V reklamě určitě bude dobře znít: „Peugeot 508 za 508 000 Kč.“
Představitelé českého zastoupení francouzské značky, která vloni zažila úspěšný rok, ovšem předpokládají, že prodávanější než sedan bude sport wagon, což je klasický kombík. „Myslíme si, že zákazníci budou nejčastěji volit 508 SW s motorem 2,0 HDI,“ informovala mluvčí českého zastoupení značky Radka Matthey.
Kombík je oproti  sedanu o 25 000 dražší.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.