CZK/€ 25.235 -0,12%

CZK/$ 23.616 -0,24%

CZK/£ 29.364 +0,02%

CZK/CHF 25.810 -0,65%

26. 07. 2010

0 komentářů

Paroubek vs.zmrzlina. V souboji reklam vítězí Unilever

 


 

Praha – Nejvíc peněz do reklamy nalil ve druhém čtvrtletí letošního roku výrobce zmrzlin, rostlinných tuků, pracích prášků a dalších produktů Unilever. Nejvíce propagovanou značkou ovšem byla „ČSSD“, tedy tehdy ještě Jiřím Paroubkem vedená sociální demokracie.
Vyplývá to z údajů, které nasbírala společnost Admosphere, o jejíž studii informoval web Patria s odvoláním na agenturu Mediafax.
Unilever Česká republika dal do reklamy od dubna do června zhruba 481 milionů korun, ČSSD v této době utratila 305,3 milionu. Společnost Admosphere přiznává, že částky nemusí přesně odpovídat skutečným sumám, které firmy a politická strana zaplatily, protože jejich výpočet bere v potaz pouze ceníkové ceny a nezohledňuje množstevní slevu.
1

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *