CZK/€ 25.320 +0,18%

CZK/$ 23.408 +0,56%

CZK/£ 29.523 +0,28%

CZK/CHF 25.813 +0,21%

17. 10. 2008

65 komentářů

OVB Allfinanz a EFCON Consulting vystupují z AFIZu

 


 

Bezprostředním impulsem k tomuto kroku bylo bezprecedentní rozhodnutí Etického výboru asociace o pozastavení členství společnosti OVB v souvislosti s údajnými neprofesionálními doporučeními několika jejich spolupracovníků.

Pozastavení našeho členství přišlo jako na zavolanou,“ uvedl Pavel Uzel, předseda představena a generální ředitel OVB Allfinanz. „Přínos asociace pro naše podnikání již delší dobu neodpovídal námi každoročně vkládaným prostředkům v řádu několika milionů korun. Teď je raději investujeme do dalšího zkvalitňování přípravy našich spolupracovníků,“ vysvětlil Uzel.

OVB Allfinanz byla v roce 2002 zakládajícím členem asociace AFIZ a pracovníci společnosti byli hnacím motorem profesionalizace a rozvoje českého finančního poradenství. OVB Allfinanz po celou dobu svého členství dbala na otevřené předávání odborných zkušeností z jiných evropských trhů a zejména na kodifikaci etických postupů v tehdy novém prudce se rozvíjejícím oboru podnikání. Rozšíření asociace vneslo zejména v posledním období do její práce řadu vztahových problémů podmíněných zvyšující se konkurencí na českém trhu. „Za těchto okolností se společnost OVB rozhodla jít svou vlastní cestou,“ uzavřel Uzel.

Společnost OVB Allfinanz působí na českém trhu od roku 1993 jako dceřiná společnost německé OVB Holding AG. V současné době má více než 795 tisíc klientů a spravuje více než 1,5 miliónu smluv. Klientům je k dispozici celorepubliková síť kvalifikovaných poradců – pojišťovacích a investičních zprostředkovatelů. Mateřská společnost OVB Holding z německého Kolína nad Rýnem vznikla v roce 1970 na základě myšlenky poskytovat soukromým klientům obsažné, individuální a komplexní majetkové a finanční poradenství. V současné době působí prostřednictvím dceřiných firem v dalších 13 zemích Evropy.

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 65 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář: Objektivně Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • Ondřej Hrachový

    18 října, 2008

    Dobrý den,
    nečekal jsem, že AFIZ podnikne podobný krok vůči jednomu ze zakládajících členů. Můj názor na AFIZ se pomalu začíná měnit. Pokud je tohle první vlaštovka, čekají nác lepší časy.

    Nicméně pokus pana Uzla, to je fakt trapná záležitost. Jsem hrdý, že jsem z OVB odešel po necelém roce. Teď bych se asi hanbou propadal…

    Odpovědět

  • Matějíč

    23 října, 2008

    To znamená, že by Vás „zmanipulovali“ a „zhypnotizovali“ k tomu, abyste poškozoval klienty? No, tak to je dobře, že jste odešel včas…

    Odpovědět

  • Honza

    1 listopadu, 2009

    :-)Ještě u toho máme taková zařákadla 🙂

    Odpovědět

  • Loki

    18 října, 2008

    Docela by mě zajímalo, jaký dopis OVB nyní rozesílá svým spolupracovníkům ohledně vystoupení z AFIZu.

    Odpovědět

  • Anonym

    18 října, 2008

    To je přece jasné. Ten bezprecedentní čin Etického výboru AFIZ je třeba náležitě potrestat demonstrativním vystoupením a jít vlastní cestou. Pak založit něco jako AFIB, tedy asociaci finančních bouchačů. Je třeba se k situaci hrdě postavit, protože milí klienti, my jsme OVB a nás zajímají jen vaše peníze, nic víc. Velká modrá, trouchnivějící loď, která se zvolna potápí. Ideální úkryt pro dravce jako je Štork. Pane Uzle, vy jste vážně tragéd. Zahráváte si s rozpoutáním hotového pekla, které českou OVB smete z našeho finančního trhu. S příjemným úsměvem Ing. Hanzl, konkurenční, zato skutečný finanční poradce.

    Odpovědět

  • Adam Černý

    18 října, 2008

    Pane Hanzle mám tu nejhorší obavu že se peklo nerozpoutá a zakládající člen AFI(B)ZU tu bude dál v původní parádě. Protože typicky českou vlastností je nechat špínu hnít v koutě a to bez ohledu na to jak závažné téma to vlastně je. Politika, finační „poradenství“ nebo šílený soused – KTZ anebo koho to zajímá :-/. Na druhou stranu, ne však na obranu celé OVB, dlužno říct, že jsem v ní potkal a pořád potkávám i schopné lidi co nepatří ke Štorkovi a myšlení pana generálního Uzla nechápou podobně jako my.

    Odpovědět

  • Anonym

    18 října, 2008

    Pane Černý, pokud ještě v OVB pracují nějací slušní finanční zprostředkovatelé, co se mohou nazývat i finančními poradci, pak jsem si jist, že určitě najdou uplatnění u konkurenčních poradenských společností, pokud je sami přímo nezaloží. Bohužel, většinu z nich ovládá strach ze ztráty kmene, následných provizí a milionových pokut, které jim smluvně OVB zakotvila v době, kdy netušili do čeho jdou.

    Setrvávat v pseudoporadenské obchodní firmě založené na tolerování prodeje bez morálky, slušnosti a profesionální cti, která se ústy svého vedení vysmívá všem okradeným klientům, otevřeně lže a kašle na základy lidské slušnosti, povede k všeobecnému pocitu, že pod termínem finanční poradenství se skrývá prachsprostý prodej prostřednictvím produktů, které laik nemůže již primárně a bez odborné přípravy podrobně znát, tak jako když si jde koupit třeba cihly.

    Kdo je slušný a chce v naší práci něco znamenat a dosáhnout toho etickou cestou, ten z české OVB stejně nakonec odejde, protože chce své klienty potkávat a obsluhovat celé jejich okolí i poté, co budou schopni rozumět kvalitě jeho práce. Ta firma nemá co dělat na našem finančním trhu. Mělo by dojít k neustálé negativní medializaci, což by v příjemcích mediálního tlaku zafixovalo, že ta značka je synonymem nemravného obchodu s důvěrou klientů. Budou-li podány nové stovky žalob na odškodnění těch, co upadli do spáru Lukáše Štorka, přidají se ke stovkám ještě možná tisíce klientů, kteří byli obslouženi nějakým šikulou, napodobitelem toho velkého střelce z Velké modré. Mohlo by to vyústit až k odebrání oprávnění OVB Allfinanz podnikat v České republice, protože ona před zákonem odpovídá za škody, kterou její síť způsobí a chce se tomu vyhýbat, mlžit a spoléhá na průtahy v našem soudním systému. Pokud je ovšem pojištěna jen na technické delikty a ve výlukách u pojistky, kterou má u pojišťovny UNIQA je úmyslné poškození porušením §21, pak mám pro majitele české OVB Allfinanz informaci, že bylo zbytečné a nehospodárné se pojistit na odpovědnost. O mnoho řádů vyšší škody dělá v OVB právě úmyslné poškozování klientů a tak se mohou již brzy těšit na stamilionové požadavky českých okradených klientů, kteří jim to v textu svých žalob spočítají.

    Mělo by vzniknout silné mnohatisícové občanské sdružení všech poškozených klientů OVB a postupovat jednotně. Umíte si představit, co se bude dít s obratem české OVB v době, kdy takové sdružení začne financovat varovné televizní reklamy proti důvěryhodnosti poradců z OVB? Pojednou zmizí jejich internetová doména, ale mateřský holding dál bude na svém webu hlásat, že jsou pod sluncem již od roku 1970 a působí ve 13, slovy ve třinácti evropských zemích…

    Protože jde jen a jen o zneužití informací v obchodním styku, pokud je někdo prase a své klienty decimuje. A někdo nad ním je ještě větší prase, pokud poškozeného klienta nechce odškodnit a lže mu. OVB svým vystoupením z AFIZ nyní explicitně poškozuje celý náš finanční trh, protože odmítá nápravu, uznání zavinění škod a jejich odškodnění. Ti občané, co ještě svého skutečného finančního poradce teprve mohli poznat, se úplně každému preventivně vyhnou. Proto se cítím velmi poškozen. Jsem totiž slušný finanční zprostředkovatel a pravý finanční poradce a není mi jedno, že někdo jiný je prase a odhání ode mě potenciální klienty, když má ta slova taky na vizitce.

    Pokud mě někdo z OVB bude žalovat, budu mít nádhernou a zdarma celoplošnou reklamu, mám připravenu mediální kampaň a kontakty na televizní štáby. Už se těším na nové stovky klientů, kteří měli to štěstí být poškozeni firmou OVB. Tímto je vyzývám, kdykoliv mě kontaktujte, zmapuji vaše škody analýzou celého vašeho rodinného finančního portfolia.

    A nyní jasně za sebe, Pavla Hanzla, říkám: pane Uzle, jste vrcholný statutární orgán české OVB, jste tedy jménem OVB odpovědný za pana Štorka a protože nechcete uznat a odškodnit jeho vinu, jste prase. Já totiž ty jeho klienty chci a vím, že i když teď jsou zdecimováni, velmi se mi to dlouhodobě vyplatí. Prosím, klidně podejte žalobu, jak je libo!

    Ne každý poradce v síti OVB je ochoten se pod své názory veřejně podepsat a dokonce podle toho i jednat. Já věřím tomu, že pokud poškození klienti vydrží čekání, než okresní, odvolací a vrchní soud rozhodnou ve sporech o náhradu škody proti OVB, aby se konečně mohli účinně obrátit i na evropský soud, nakonec vyhrají.

    Od téhle chvíle mnozí klienti budou podrobně publikovat své zkušenosti s poradci, kteří je úmyslně poškodili a bohužel pak může následovat tvrdá a plošná regulace naprosto všech poradců, kterou zavede ČNB, místo aby vznikla třeba jen novela zákona č. 38/2004 Sb, která by zavedla ihned vykonatelné postihy za porušení §21, s použitím presumpce viny zprostředkovatele, aby tak nesl důkazní břemeno. Takže místo odstranění naprostých šílenců, co své klienty finančně decimují, se můžeme dočkat plošné buzerace na každém kroku a hádejte, jak to dopadne? Nikdo už nebude potřebovat žádné finanční poradce, protože pokud je tomuto státu jedno, že klienti mají beztrestné milionové škody na počátečních nákladech v pojistkách, nebudou od něj občané čekat už ani elementární spravedlnost, natož to, že správně a v jejich zájmu naloží s jejich vybranými daněmi.

    Odpovědět

  • Ovbák Roman

    18 října, 2008

    Je nás tam víc slušnejch, ale nikdo nás nechce slyšet, jsme pro smích.Protěžujou se ty neslušný a agresivní. Zatim to tak bylo, doufal jsem, že Uzel to změní. Jsme dál překřikovaný. Nevim, jestli dám Uzlovi ještě šanci, nebo odejdu. Jsem tu už moc dlouho a vim, co pro mě odchod po letech dřiny a vybudování struktury znamená..Začít znovu? Dík za tip,založit si firmu. Jakej postup doporučujete?

    Odpovědět

  • ovbák Roman

    18 října, 2008

    Pane Hanzle, jsem OVBák. Nerad, ale musím s vámi souhlasit. Třeba ty miliony dá Uzel do kontroly, monitoringu naší firmy, vznikne analytický oddělení. Slibujou to. Vzdělávání žádný není. Udělej si, zjisti si a nauč se sám. Čili, systém není žádnej. Proto Štork a jemu podobný dělaj to co uměj. Proč by to Uzel zarazil? To by musel začít do struktur přivádět vzdělaný lidi. A o ty nikdo nestojí. Dozvěděl jsem se, že jsou zemský direktoři, co maj sotva maturitu. Co by lidem sami předali? V jejich LD je anarchie a ne LDirektor. Fakt hustý.Jsem naštvanej jakou mi OVB dělá ostudu a zbaběle utíká. Já z Afizu nevystoupim, jak doporučujou.

    Odpovědět

  • Anonym

    18 října, 2008

    Dobrý den, pane Romane!
    Pokud jste slušný člověk a máte potenciál udělat poradenskou kariéru s čistýma rukama, rád si s vámi sjednám schůzku, na které Vám nabídnu přechod do kvalitou nejlepšího zemského ředitelství ve Fincentru. Tím vám pomůžu. Pokud budete jen anonym, spoutaná duše, co se bojí vystoupit z bludného kruhu, nemůžu udělat více, než poděkovat za vaši podporu. Stále se budete jen stydět a čekat na provize, kde budou dominovat pojistky, protože jinak byste neměl na chleba.

    Pozor, toto nemá primárně být konkurenční boj ve smyslu odsávání poradců z OVB do Fincentra. Jste-li slušný zprostředkovatel a tedy i finanční poradce, pak klidně zamiřte do nějaké jiné dobré firmy, třeba k Partners, nebo do Sophia Finance. Ovšem, budu velmi potěšen vaším zájmem poznat mého zemského ředitele, Martina Kováře. Naučíte se být hrdý na značku a té schůzky nebudete litovat. Přeji všem slušným poradcům z české OVB pěkný večer! Když spojíme síly, zvítězíme a zvítězí hlavně čeští klienti, kteří na své pravé finanční poradce teprve ještě čekají!

    Odpovědět

  • TM

    19 října, 2008

    Pane Hanzle, a co Vám tedy jde? 🙂
    Ve vašich, no … na můj vkus příliš dlouhých komentářích, jsem si Vás vážil za „rozumné“ názory.
    Ale tímto jste hodně přestřelil.
    NEmám TU společnost rád, nicméně, i tak se tam najde spousta dobrých lidí.
    – Vy jste finační poradce? Samochvála?
    – Kde by Fincentrum bylo, kdyby nebylo OVB?
    – Vy děláte, jako kdybste nějaké školení měli. Jak je to dlouho, co jste s velkou slávou představili svého velkého školitele, který má za úkol vytvořit vzdělávání?
    – Fincetrum je v poradcích pel-mel všeho dobrého, dobrého i špatného, pochlubte se proč byl odejit váš nejlepší ředitel?
    – etc …

    Odpovědět

  • Anonym

    20 října, 2008

    Pane TM, Tomáši Marný, nebo jak se vlastně jmenujete, neznáte pozadí mého textu. Pečlivě sledujte média a pochopíte. Ne, není to ode mě samochvála. Je to snaha pomoci poškozeným a snaha pomoci všem slušným poradcům. Fincentrum netvoří jen osoby , které dřív působily v OVB. Já sám jsem odjinud. My dnes máme školení a budeme je rozšiřovat, protože bez kvalitních školení a vize firmy nelze přežít naši dobu. A pokud myslíte pana Kubeše, tak ten se spolčil se svými klienty a pokoušel se poškodit pojišťovny a Fincentrum, což mistrně skrýval. Jde o podvody a naprosto nestandardní obchody s účastí klientů na zisku z nich, nelze jej tedy spojovat s bouchači, kteří za sebou nechávají poškozené klienty. Souhlasím s vámi, že i ve Fincentru je prostor pro zlepšení, to ostatně platí v každé firmě a má to souvislost s Paretovým pravidlem. Zkuste jiný pokus, ale začněte uvedením pravého jména, jinak jste ubohý výkřik ze tmy. Děkuji za pochopení a přeji pěkný den!

    Odpovědět

  • Vendy

    20 října, 2008

    Dobrý den,vše je o lidech ,zda pod značkou OVB a nebo ….Vždy záleží na člověku. Bohužel každý si myslíme,že to co děláme děláme nejlépe. Je potřeba trochu skromnosti…

    Odpovědět

  • Ondřej Záruba

    20 října, 2008

    Skromnost není na místě.Na místě je zaujmout jasný postoj k věci a nestydět se za něj.A to pan Hanzl dělá.

    OVB se již dávno vyprofilovala jako společnost,která nestojí o lidi s názorem.Vzhledem k tomu,že Čechové(tento volební víkend toho budiž důkazem) dávají přednost jednoduchým frázím a snadným řešením,tak si nedělám iluze,že OVB zanikne.Ta nás ještě všechny přežije.Poradenství pro 80% obyvatelstva ČR.Ale to neznamená,že my (OVB autkasti) budeme jíst kůrky od chleba.Těch 20% obyvatel drží 80% peněz ne?Miluju pana Pareta:-)

    Odpovědět

  • z LD Havel

    20 října, 2008

    Aha, tak to bude u Křena. Naštěstí je to minulost a máme ho z krku. Dějou se mu tam pěkný věci. Byl odejit a hledaj náhradu.

    Odpovědět

  • Eva N.

    23 října, 2008

    Vy asi nebudete moc chytrý…

    Odpovědět

  • :o)

    25 října, 2008

    odejit?

    Odpovědět

  • FL

    18 října, 2008

    docela mě zaráží to velmi opatrné slovo v titulku.. „vystupují“ 🙂

    Odpovědět

  • OVB insider

    18 října, 2008

    Uzel neměl jinou možnost než odejít, vím, že to je na pokyn Frahnerta. Po odchodu Lukeše má nařízeno z Kolína utahovat šroubky a nasadit tvrdý kurz. K LD, k AFIZ, ke všem lidem v OVB, k centrále OVB, ke konkurenci. Nejvíc to odskáčou malí a střední manažeři OVB, zhruba GST-BD. Možná to pochopí na FKT.

    Je to cesta zpátky k bezohlednému MLM, které OVB na východě Evropy prosazuje. Je to jiná strategie než v Rakousku nebo Německu, Uzel ji jenom provádí.

    Odpovědět

  • Dostálová

    24 října, 2008

    Dovolila bych si Vás trochu poopravit. Jezdím příležitostně tlumočit do Německá. OVB zde má též poměrně špatnou pověst a je zde velmi okrajovou institucí na finančním trhu. Dealeři OVB v tomto regionu jsou bráni jako negramoti a štěnice:-)

    Odpovědět

  • Linda

    20 října, 2008

    Bohužel, přesvědčila jsem se,že ne každý odejitý z OVB je slušný poradce. Pod záštitou finančního poradenství v Partners pokračuje ve svých praktikách : ruší PS a dělá svoje, tentokrát pod praporem TANK. Jestli to takhle půjde dál,finanční poradenství ovládne Partners.

    Odpovědět

  • Ondřej Záruba

    20 října, 2008

    Tank není žádná pomůcka pro přebouchávání.Doplňte si mezery ve znalostech než začnete plácat hovadiny.

    Odpovědět

  • The

    20 října, 2008

    A čemu se divíte ? Myslíte si, že to budou dělat jinak, když to léta před tím dělali tak, jak to dělali ? Nové logo a nějaká vznešená věta o poradenství vám nezmění lidi, nebuďte tak naivní…

    Odpovědět

  • Kaplan

    23 října, 2008

    Jo máte pravdu, mému kolegovi řekla jedna slečna z Partners, že všechny smlouvy co sestavil poschazuje a nahradí je nejlepšími IŽP od Partners. Dodnes lituje, že neměl zapnutý diktafon.

    Odpovědět

  • D.

    23 října, 2008

    Me by zajimalo, zda na tohle, staci papirovy plan, co mi \“poradce\“ doma nechal, jsem taky hrdym majitelem izp, pozrusoval co slo a bouchl nove izp.
    Kazdopadne sve prachy od pojistovny zpatky tezko uvidim,tak naivni nejsem, me nikdo tez neodskodni.

    Odpovědět

  • Anonym

    22 října, 2008

    Zdravím všechny slušné finanční zprostředkovatele, kteří mají právo považovat sami sebe za skutečné finanční poradce! Speciálně zdravím ty poradce z české OVB, kteří pracují alespoň relativně eticky, mají konflikt svědomí, stydí se za značku a snaží se přežít současnou nadvládu zla uvnitř této poradenské společnosti. Vím, že je vás hodně. Tato informace má posloužit tomu, abyste si uměli představit další velmi pravděpodobný vývoj situace, když se česká centrála OVB včas nevzpamatuje a neodhodí pýchu. Pro střelce, kteří kašlou na základy lidské slušnosti, končí doba bezstarostného spánku klientely. Končí doba, kdy smrad je vydáván za vůni. Končí časy, kdy je téměř finanční smrt vydávána za uspokojení potřeb klienta. Končí doba, kdy vám klient podepíše všechno. Kliet se totiž začne umět ptát. Klient a to i ten potenciální si začne uvědomovat pravdu. Proto je tato informace velmi důležitá i pro budoucnost těch horších z vaší poradenské sítě.

    Vedení hlavní centrály OVB v Kolíně nad Rýnem se nyní nachází na okraji existenční katastrofy české centrály. Pokud bude kolínské a české vedení OVB setrvalé v dosavadních názorových pozicích i v nejbližších týdnech, riskuje další existenci celé evropské firmy, která je na trhu již od roku 1970 a nyní působí ve 14 zemích Evropy. Tou katastrofou je spuštění celoplošné a vytrvalé mediální kampaně v hlavních médiích, jako je veřejnoprávní a komerční televize, veřejnoprávní rozhlas a billboardy na všech dálnicích v ČR. Bude to v zemi kterou mám rád a nechci se v ní nadále před finančně poškozenými rodinami stydět za to, že jsem též finanční poradce a oni nemají šanci na rychlé odškodnění. Vše se spustí, i když budu ihned zavražděn, protože rozzlobených klientů a skutečných profesionálů je v našem oboru už opravdu mnoho. To vše se stane s ohledem na pověstnou neschopnost a průtahy u českých soudů, takže boj za spravedlnost se musí odehrát i mediálně, s drtivým tlakem na pověst a obchodní úspěšnost celé české OVB. A stane se to v případě, pokud včas, to je do několika týdnů nebude projevena nová vůle české OVB mimosoudně odškodnit oběti neetického zprostředkování a nejen oběti Lukáše Štorka.

    Vedení české OVB nyní předsedá osoba, která zjevně netuší, jak veliké škody napáchala tolerancí neetického zprostředkování. Nyní nejde jen o Lukáše Štorka. Pan Uzel vede OVB mimo jakoukoliv kontrolu, nemá zájem o jakýkoliv samoočistný, nebo profesní organizací nařízený proces vnitřní kontroly kvality práce její sítě. OVB raději z AFIZ vystoupila. Pan Uzel se rozhodl přehlížet, že OVB může do dvou let zmizet z českého finančního trhu. Bohudík, v době internetu a získání veřejnoprávních médií k hájení zájmů celé české veřejnosti je smrt takové firmy velmi možným řešením. To vše v zájmu spravedlnosti. Prohlašuji, že není v zájmu českého finančního trhu, aby se tak stalo. Nepřeji si razantní regulaci ze strany ČNB a nekonečné soudní spory, ani osobní odplaty. Některé legislativní změny zákona č. 38/2004 Sb jsou však nutné, např. přímé sankce za úmyslné porušení §21, tedy za prokazatelně neetickou práci. Jsem účastníkem tohoto trhu a vím, že pro všechny bude daleko lepší, když pan Uzel bude neprodleně odvolán a nahrazen pragmatikem, kterému dojde, že stamilióny odškodnění v CZK jsou výrazně méně, než miliardy a ztráta obchodní pozice firmy evropské úrovně, protože může být spuštěn domino efekt v celé Evropě. Klienti se začnou ptát a dostanou nezávislé odpovědi napříč celou konkurencí finančních poradců.

    V nejbližších dnech se setkám s nejvýznamnějšími představiteli českých finančně poradenských firem, zatím jenom těch, které jsou členy AFIZ a též se zaměstnanci AFIZ, kteří mají moji důvěru. Vedle toho bude, zatím na půdě internetových serverů,
    spuštěna série článků, které popisují praktiky nezdravé části české OVB. Je nutné nalézt shodu vedoucích osobností ve zdravější části trhu, aby se úroveň služeb OVB dostala do přijatelného normálu a klienti budou mimosoudně odškodněni, jinak bude již brzy česká OVB čelit vytrvalému mediálnímu peklu, které ji může smést ze scény. Kampaň bude financovat občanské sdružení poškozených, jeho jedním z mluvčích se mohu stát, budu-li jím zvolen iniciátory a vedením tohoto sdružení. V žádném případě nejde o konkurenční boj poradenských firem, toto není iniciativa Fincentra, ale moje a osob, kterým jde o vyšší prestiž oboru, ruku v ruce s prosazením pravedlnosti.

    Občanské sdružení v reklamě vyzve všechny, kdo mají podezření, že nebyli někým z OVB obslouženi eticky, aby se tomuto sdružení přihlásili a stali se jeho členy.Sdružení ustaví odborný výbor složený z dobrovolných nejlepších finančních poradců v této zemi, který bude přezkoumávat rodinná finanční portfolia zájemců. Boj poškozených proti OVB jakožto poškozovateli bude vést Vedení sdružení, které bude staturárním orgánem k možnému kolektivnímu právnímu boji, pouk neuspěje jednání. Sdružení nabídne pomoc všem, kdo nyní své zájmy hájí roztříštěně či nesprávně prostřednictvím individuálních stížností na ČNB, či podáním žalob u českých soudů. —
    Vedení bude složeno z nejvíce poškozených klientů. Já sám nebudu v tomto vedení a stáhnu se zpět ke své práci ihned poté, co sdružení účinně zahájí činnost. Neočekávám a vždy odmítnu jakýkoliv finanční profit či odměnu, který mi toto sdružení nabídne.

    Do současné chvíle jsem vedením české OVB nebyl vyzván k osobnímu jednání. Velmi důrazně vyzývám celou zdravou část české OVB, od řadových poradců na pozici R, až po vrcholové manažery na pozici LD, aby na nejbližším FKT v Brně iniciovali odstartování razantních změn ve firmě, jinak vše vybuchne do mediálního pekla. Vyzývám je k neprodlenému informování kolínské centrály.
    Protože se mi množí z řad poradců sítě OVB projevy sympati veřejně i mailem, žádám všechny, aby zatím vyčkali. Nebudu s nimi jednat o přechodu do Fincentra ani jinam, dokud se OVB nerozhodne. Dávám jí čas do konce listopadu 2008. Kampaň na finančních serverech začne neprodleně. Přeji všem pěkný den a čisté svědomí. Je čas začít jednat. Ing. Pavel Hanzl, finanční zprostředkovatel, poradce.

    Odpovědět

  • colombo

    22 října, 2008

    Vážený pane Hanzle, musím vám dát bohužel takřka ve všem zapravdu. Ačkoli jsem u OVB již téměř 12 let tak nepamatuji, kdy byla situace tak špatná jako teď. Musím říci, že už jsem z toho co se stalo za poslední rok velmi znechucen a jediné co mě ještě u firmy drží jsou moji klienti, které by po mém odchodu chodili „namazat“ Štorkové a spol. Bohužel už začínám být velmi skeptický, že se vám, nebo někomu jinému podaří s touto situací ještě něco dělat. Přesto vám držím palce!! 🙂

    Odpovědět

  • GST z LD Křen

    23 října, 2008

    Vážený pane Hanzle!
    Máte od mě a mých spolupracovníků naprostou podporu. Důvěřujeme Vám.Bohužel si ale nedokážeme představit, jak se na FKT do Brna vůbec dostanete. Pan Uzel jistě najme akceschopnou bezpečnostní agenturu, která bude střežit vchody do sálu, aby tam nepronikl žádný rebel. Každý ozbrojenec bude v ruce držet Vaše foto, aby Vás okamžitě identifikoval:-).
    Pane Hanzle, DRŽÍME VÁM PALCE!!!!!!

    Odpovědět

  • Anonym

    23 října, 2008

    Díky. Ale mnohem více uděláte, když budete bojovat také. Je to i váš boj, musí nás být více než jeden. Je mi zle když zjišťuji, jak málo osob z branže je osobností, někteří však dosud jen čekali na svou chvíli a každý je bude znát, protože začnou publikovat a podepíší se pravým jménem. Kolik znáte finančních zprostředkovatelů, kteří mají respekt i u konkurence? Ale známe desítky a stovky kvalitních lékařů či právníků…

    Odpovědět

  • Objektivně

    23 října, 2008

    Vážený pane,
    je vidět,že nemáte nic lepšího na práci,
    po přečtení Vašich komentářů typu:

    Pane Uzle, vy jste vážně tragéd–
    Vám nabídnu přechod do kvalitou nejlepšího zemského ředitelství ve Fincentru–jste prase(Štork). Já totiž ty jeho klienty chci …

    jsem na Vás změnil názor,sundejte si brýle z očí Robine Hoode..

    k Afizu – Ovb za své milionové člensví nedostávala „back“,to ale chápe podnikatel,
    a ne „skvělý finanční poradce“.

    Hezký den „Konkurenční válečníku“

    Odpovědět

  • Anonym

    23 října, 2008

    Tak a máme tu tu zase. Zase má někdo v kalhotách a nenapsal své jméno. Milý pane, co se jmenujete „Objektivně“, odpovím vám, tedy čtěte:
    Nemám něco lepšího na práci. V oboru jsem 5 let a jiní jsou v oboru 15 let. Přesto všichni jen psali bezzubé diskuse a bezzubé články, nebo jen nadávali v úzkém kruhu svých kolegů. Protože česká mentalita velí nehasit co nepálí. Co se týká kvality, ta se odvíjí od struktury produkce a ta se nám neustále zlepšuje ve prospěch přímých investic a na úkor rezervotvorných pojištění. A to že chci zdecimované klienty, kde nemohu ani vyslovit slova nová pojistka je jen moje věc. Pokud jste z branže, musíte být ze mě mimo, to chápu. A milý pane, podnikám už 18 let. Jak dlouho vy? Samozřejmě bych raději byl se svými dosud finančně nezdecimovanými klienty a potichu vydělával. Ale mám intenzivní pocit, že nikdo jiný by mým poškozeným klientům lépe nepomohl a už vůbec ne rychle. Přeji klidné posezení u piva, nad mými myšlenkami.

    Odpovědět

  • Stanislav Dostál ml. Oblastní ředitel pro OVB

    23 října, 2008

    …tyto diskuze vždy byly pod mou úroveň, protože toto je úroveň lidí jako jste Vy, pane Hanzle
    Jako bývalý profesionální sportovec bych si to s Vámi vysvětlil jako chlap, na ledě jsme sundali rukavice a po bitce jsme šli na pivo, protože to bylo fair
    jenže Vy jste sráč, a jako takový sedíte nekdě za počítačem a u otevřených stránek s pornem jen tak „mimochodem“ ničíte mojí práci, které dávám 100% posledních 5 let života

    Je mi 24 let, a díky OVB jsem získal mnoho. Jako sportovec a mladý člověk, jsem četl knížky Foglara, a líbila se mi v nich úcta lidí k lidem, a také to, že nečí slovo bylo více než zákon. Díky těmto principům mám dnes úspěch v OVB,mám fungující tým lidí, kteří odchází ze zaměstnání, aby mohli dělat dobrou práci pro své klienty v rámci OVB a na tyhle všechny moje parťáky Vy teď házíte svým pisálkovstvým špatné světlo. Pokud si toto přečte klient, nebo nový spolupracovník, hodně ho to znejistí a rozzlobí a já možná přijdu o talentovaného finančníka. A ty Vaše fráze, že píšete jen o té „špatné“ části OVB…to nikdo neví co znamená a ani Vy nevíte, kdo jsou ti lidé. Proč třeba nenapíšete o mých klientech ? Kterým jsem zařídil hypotéku a oni dnes bydlí v krásném bytě, pozvou mě na kávu a děkují mi za mou práci ? Proč nenapíšete o tom, že v mém týmu si plníme přání – jezdíme super auty,cestujeme v rámci vzdělání, které nám OVB platí, chodíme pěkně oblékaní, makáme na sobě 10hodin denně a věnujeme se i klientům, kteří nic nemají a jsou zadlužení- snažíme se je dlouhodobou prací oddlužit, a za tohle všechno mám od Vás tento článek ?

    Jaká slova myslíte, že mne teď na Vaší adresu napadají ?

    Chtěl bych říct, že OVB určitě dělá také chyby, ostatně při velkém počtu obchodů je větší počet chyb (900tis klientů a z toho 1% chyb je 9000 lidí, kteří nejsou spokojeni?). Jenže ve Vašem podání je vlastně všechno špatně.

    Závěrem dodám velmi podstatné – Vážení co si tento diskuzní „shit“ čtete, pokud se rozhodujete na základě informace z internetu, je to škoda hlavně pro Vás. Tyto diskuze mají destrukční cíl, a proto jsem musel odpovědět. Snad po 3 letech jsem napsal reakci do diskuze…Na internetu je spousta lepších stránek, napište panu Hanzlovi, ať Vám pošle odkaz na své oblíbené pornostránky a alespoň Vám tímto bude prospěšný.

    Velmi se omlouvám všem, které jsem svou lidskou reakcí a svým slovníkem vyvedl z míry. Jsem také jen člověk a mám určité city, a pan Hanzl se do mě tentokrát zle trefil.

    Stanislav Dostál ml., ten co má stovky spokojených klientů a desítky pracovitých lidí v týmu, tel. 725 524 500

    Odpovědět

  • FL

    23 října, 2008

    Vas taky uz dobre vypláchli, že jo.

    Odpovědět

  • jana bobkova

    23 listopadu, 2008

    dobry vecer pane Dostal.tak nevim cemu mam verit.chtela jsem delat financni poradkyni,ale po tech to clancich vubec tedy nevim jestli do toho mam jit.tu to praci me nabidla kamaradka ktera to dela uz dlouho a moc se ji to libi.s pozdravem Bobkova

    Odpovědět

  • Anonym

    23 října, 2008

    Přeji vám pěkný den, pane Dostále!
    Máte jednu smůlu: za vás vystupuje navenek předseda předestavenstva OVB Allfinanz a ten se zachoval jako nečestný muž. Lhal poškozeným klientům a toleruje neetickou práci části své sítě. Budou zveřejněny jeho dopisy a vůbec celé případy, zatím jen mých 4 poškozených klientů. On se jim vysmívá a bez kontextu celého klientova pojistného portfolia vytvořeného Lukášem Štorkem jim posílá dobrozdání Kooperativy o tom, že investičko 4BN nemůže poškozovat klienty. Výluku v pojistce odpovědnosti OVB u UNIQA vydává za důkaz, že klient nebyl poškozen podle §21 zákona č. 38/2004 Sb.

    Máte na vybranou: obhájit sebe a svou práci tím, že se spojíte s dalšími slušnými lidmi v OVB a pomůžete resuscitovat k životu zbytky její pověsti jakožto celku, tedy značky, nebo odejdete vně té značky. Nemusíte mě mít rád. Když se bombarduje vojenský cíl na nepřátelském území, mohou zahynout i civilisté, to je bohužel pravda. Destrukce které se tak bojíte nemíří na vás a dokonce vám pomůže pro další práci, pokud jste slušný muž. Napište mi do mailu vaši adresu a telefon a seznamte mě s vaším klientem. Pokud bude souhlasit s mou analýzou portfolia a bude co pochválit, jistě vás před ním, ale i veřejně pochválím. Pokud se však bojíte (a máte proč za to podsouvání pornografie), klidně se nechte spláchnout do žumpy. Zítřek může přijít (opsáno z obálky jedné pojistky, exklusivně šířené sítí OVB).

    Odpovědět

  • Anonym

    23 října, 2008

    Dobrý den, píšu občasně do nejrůznějších diskuzí a zde jsem i já váhal, zda se zapojit. Jsem na tom obdobně jako vy pane Dostále s tím, že je mi o něco více let než-li vám a mám trochu jiné zkušenosti z oblasti finančních a kapitálových trhů. Ale k věci. Nevím o co se Pavel, přesně snaží, ale nemyslím si, že by to bylo ničení vaší práce. Pokud by zde napadal přímo konkrétně vás, nebo spolupracovníky z vašeho teamu, tak s vámi budu souhlasit. Pokud by zde tvrdil, že vaše práce je nekvalitní a produkty, které sjednáváte také, opět budu s vámi souhlasit. Ale jestli jsem ho dobře pochopil, tak se snaží upozornit na potřebné legislativní změny v zákoně č. 38/2004 Sb (např. přímé sankce za úmyslné porušení §21, tedy za prokazatelně neetickou práci) a také o odškodnění jeho klientů, kteří využili finančního poradenství zprostředkovaného od konkrétních poradců OVB. A proč si zrovna vybral OVB, když se i pod hlavičkou jiných poradenských společností „bouchají“ nevýhodné produkty? Co myslíte, není to náhodou proto, že se setkal s nepochopením od pana Uzla, při snaze o odškodnění svých klientů? A zde může být ten „zakopaný pes“, který ho nutí si takto mediálně vyřizovat účty s OVB, která dle jeho podání celou věc bagatelizovala a případně i hrála „mrtvého brouka“. Nic zvláštního a nic nepochopitelného. Vždyť i obyčejní lidé se obracejí na media, když jim někdo prodá nějaké zboží nebo službu neodpovídající požadované kvalitě i ceně. A činí tak obzvláště tehdy, když jim není uznaná i jejich oprávněná reklamace. To, že se vás to pak dotýká je logické a pro vás by to mělo být především určitým signálem, že něco není v pořádku. A co se týká vašich výhod, je dobře, že jezdíte super auty, cestujete v rámci vzdělání, které vám OVB platí, chodíte pěkně oblékaní, pracujete na sobě 10h denně a věnujete se klientům, kteří nic nemají a jsou zadlužení. I já jezdím slušným autem, cestuji v rámci vzdělávání, které mám zaplaceno, chodím pěkně oblékaný a pracuji na sobě x hodin denně a občas se věnuji některým klientům, kteří nic nemají, jsou zadlužení a hledají radu. Přesto to všechno neznamená, že práce, kterou odvádím je kvalitní a etická. Pokud chcete poskytovat opravdové poradenství a ne pouze zprostředkování produktů, kde finanční optimalizace (plán) je především marketingovým nástrojem, pro rušení starších smluv a sjednávání nových produktů, tak se připravte nejen na potřebnou (podstatně) vyšší úroveň znalostí, kvalitnější finanční plán, ale i jinou klientelu. Odměnou vám pak budou honoráře od klientů, někdy provize z produktů, ale především dlouhotrvající důvěra mezi vámi a klientem. Nevyděláváte totiž na klientovi (provize od finančních institucí), ale s ním (provize především od klienta). Případné dotazy zodpovím na mém e-mailu (s.kozusek@email.cz). Sláva

    Odpovědět

  • Ústečanda

    23 října, 2008

    Stanislave, dejte si facku..
    Napsal jste to krásně -supr auto,krásné oblečení,klišé alá poradenství–prostě jste jen další ovbvýplachem“ stvořený metrosexuál s nakrémovaným nosánkem dosti nahoru a opovažujete se vůči starším používat hrubá slova místo hrubé znalosti bontonu..Víte kdo je doopravdy srá.č??
    Naivní student stratící sebereflexi poté,co mu Křen,bývalý pankáč Podolák nebo budoucí vězeň Štrok na infu vymelou mozeček větičkami typu : „musíte vypadat jako vyžehlená tísícimarkovka,hlavně dobrý oblek-klient nevidí vaši prázdnou ledničku..“ (školení Wágner-mimochodem placené..) OVB je/byla v tomto „maskování“ jednička a tahleta faleš se promítla mezi mnoho mých bývalých spolupracovníků,ze solidních mladíků se rychle stali metrosexualní naleštěné polopravdy“(což je napůl lež) a ještě rychleji takto pracovat pro klienty ..výsledek je vidět a doufám že p.Hanzl spustí lavinu,ke které sepřipojí širší „více čestná“ obec a vytahá nedochůdčata a opravdové srá.č.e za uši..

    Odpovědět

  • Martin Podolák, oblastní ředitel pro OVB

    24 října, 2008

    Tak toto je vážně trapná diskuze… Útoky p. Hanzla, který se snaží klientům Lukáše Štorka, kteří se na něj z nějakého důvodu obrátili, ukázat, jak je „silný“ a etický muž, jsou opravdu k smíchu. Škoda, že p. Hanzl píše pouze jednu stránku věci – náprava, náprava a to a to dělá OVB špatně, ale již neřekne, jak svým „přebraným“ klientům radí v otázce vydírání a vyhrožování. Skutečně regulérní jednání. Myslím, že zásadní problém je trochu jinde, než jen v tom, zda je poradce „křivák“ a dělá nekvalitní portfolio. Pokud je klient jen trochu při smyslech a dokáže číst, tak KAŽDÁ smlouva, kterou podepisuje, má své obchodní podmínky. A jak říká heslo Sdružení ochrany spotřebitele – Podepsat můžeš, přečíst MUSÍŠ. Pokud někdo dělá poradenství tím způsobem, že důvěra pro něj nic neznamená, tak stejně nemá šanci se dlouhodobě na trhu uplatnit. A myslet si, že máme šanci zneužití důvěry nějak zabránit je NAIVNÍ! Copak se nikomu nikdy nestalo, že přijel do autoservisu a podvedli ho? Copak jste si nikdo neobjednal v restauraci a obsluha ho svou úrovní neuspokojila? Copak někdo nešel někdy k právníkovi a ten mu i přes jasnou šanci nepomohl a pouze z něj vytáhl peníze??? Existuje snad zde nějaká 100% šance, že se to nemůže stát znovu? NE! Co uděláte? Už nebudete chodit do restaurace, k právníkovi, nebudete využívat služby zedníků, kadeřníků a dalších? NE! Prostě si dáte příště VĚTŠÍ pozor! A tak to bude i ve finančním poradenství…. Mediální války, kde se jednotlivci či firmy chtějí zviditelnit, jsou pouze směšným pokusem se prosadit.
    Za jedno panu Hanzlovi díky, i když i to je určitý lobbing – a to, že se alespoň pod svůj trapný příspěvek podepíše.

    A pro exprostitutku Ústečandu – podle pár indícií jsem také metrosexuál – rád se vkusně a moderně oblékám, chodím ke kadeřníkovi, každý den dělám osobní hygienu a nestydím se si koupit pěkné auto. To, že vám asi vyhovují lidé, kteří vypadají jako zkrachovalci, smrdí a mají dredy, to je váš problém a pokud vám to vyhovuje, tak gratuluji. Kazdopádně, když jsme u té znalosti bontonu – jedním ze základních pravidel je, nebrat si do úst někoho, koho ani neznáte. Mluví z vás snad závist? A vzala jste si alespoň něco málo ze semináře Wagnera, když už jste za něj zaplatila – vy spíš evidentně vyhodila – peníze?

    Pro čtenáře této diskuze. Paní z Ústí, i když asi žije na pokraji sociální nouze – alespoň podle toho, jak se naváží do metrosexuálů – pravděpodobně není prostitutka – to by nepsala diskuze do tohoto článku a nechodila na semináře moje, pana Křena nebo koho ještě… Jen chci říci, že pokud jsem někdy něco byl, tak určitě ne pankáč… 🙂 Nějak to neladí do mé představy o metrosexuálech… 🙂 Tímto zdravím metrosexuály pana Nejedlého a pana Kováře – na celkem příjemné osobní schůzce, kterou jsem s nimi měl, ani jeden nesmrděl, byly čistě a moderně upravení a nevypadali jako bývalý pankáči… 🙂 Jen nevím, proč na firemních setkáních Fincentra hovoří o úspěchu postaveném na faktu, kdože nejvíc přetáhl lidí z jiných firem. Podle mě je základem úspěchu spíš množství nových klientů a dobře vyškolených – historicky poradenskými firmami neposkvrněných -spolupracovníků.

    Zdravím všechny normální a pracující poradce, kteří nemají na takové kraviny, jakou jsem já reakcí na tuto diskuzi udělal, čas a přeji hodně úspěchů a spokojených klientů! No a teď si dám s reakcemi na téma investujeme opět další 3 roky pokoj… 🙂

    Odpovědět

  • ještě rychle Martin Podolák - oblastní ředitel pro OVB

    24 října, 2008

    Omlouvám se za chybu ve slově byli (p. Nejedlý a p. Kovář). Nějak jsem to po sobě nečetl a nechal pouze myšlenky plynout…

    Odpovědět

  • Ondřej Záruba

    24 října, 2008

    Zvláštní,že lidé,jako jste vy, se v diskusi na ICZ objevují jen,když se pere špinavé prádlo.

    Škoda,že se manažeři z OVB nezapojují do diskusí o finančních produktech a investování.

    Odpovědět

  • ex Pavel

    26 října, 2008

    Ondřeji,Podolák nemá koho řídit a neumí to. Nemůže být proto manažer.Shazujete význam slova manager.Příště volte slova.

    Odpovědět

  • Ondřej Záruba

    27 října, 2008

    Pana Podoláka osobně neznám,proto je pečlivě volím.Navíc,jak jste si možná všiml,se pod svá slova podepisuji.Měl byste to také někdy zkusit.

    Odpovědět

  • Martin

    29 března, 2011

    Jak může nějáký snopel, který má oblek po tátovi, 20 let a tuto práci dělá půl roku dělat MANAGERA? – a takové bohužel znám…
    Další ukázka ubohosti OVB.

    Odpovědět

  • Anonym

    24 října, 2008

    Dobrý den, pane Podoláku!
    Nebojte se, nezklamu vaše obavy. Nově založené občanské sdružení, založené mými 4 okradenými kliety, veřejně opakovaně a podrobně napíše, jakou taktikou donutí ten váš kolos ustoupit. Sdružení nabídne pomoc všem okradeným a sjednotí jejich boj. To že mu dnes radím já a ne někdo jiný, je jen jejich věc. A za pana Crhu připomínám, že váš osobní pokus zbavit se jej v první fázi jednání bude rovněž mediálně velmi znám. Co kdybyste popřemýšlel, že si koupíte levnější auto? Budete potřebovat peníze.

    Odpovědět

  • bývalý od OVB ze struktury BD Podoláka

    24 října, 2008

    Doufám, že to ty Podolákovy prasárny už zastaví.Držím Vám pane Hanzle i Vašim novým klientům palce!

    Odpovědět

  • Petra M. z OVB

    25 října, 2008

    Dobrý den pane Hanzl,
    založené sdružení? A co třeba dárcovské sms? Okradení klienti? Lukáš Štork jim sebral peněženky, klíče od domů a aut? Nebo jim mířil zbraní na hlavu a donutil je podepsat pod nátlakem?
    Ne už to mám, to Vy jste asi na hlavu! A Vaši klienti si hledají výmluvu, že své požadavky a finanční možnosti přepískli?
    Mějte se tak moc dobře, jak závidíte…

    Odpovědět

  • Martin

    29 března, 2011

    Tak takhle se to v OVB povídá před spaním? Ten člověk ty lidi zmanipuloval – jako OVB Vás 🙂
    Nejhorší je, že OVB ho ještě plácala po ramenu a dávala do „reklam“.
    A to, že využil finanční negramotnosti lidí je velice smutné a škodí to mé profesi (ano, my 2 očividně nemáme stejnou práci, já klientům radím, nebouchám IŽP ;).
    Klienti mu věřili a on toho zneužil.

    Odpovědět

  • ovb Petr

    26 října, 2008

    My víme,jste metrosexuál, na co indície? Ústečando moc se mi líbíte, zdá se, že ho znáte líp, než my.Máte drive!

    Odpovědět

  • kolegáček

    26 října, 2008

    Stando, věk tě omlouvá, až přijdeš na to, o co v téhle diskuzi jde, tak se můžeš znovu přidat.

    Odpovědět

  • Věra

    16 února, 2009

    Vážený pane Stanislave,
    máte mou plnou podporu. Je mi 20 let, před 8 měsíci jsem dokončila kurz OVB a začala jsem pod touto společností pracovat. Velice mi to vyhovuje, zatím jsem nenarazila na klienta,který by byl s mou prací nespokojený a mohu jen děkovat za to,že ve svém věku jsem získala tuto skvělou práci a nejsem jako 90% mých vrstevníků – nevisím rodičům na krku.

    Držím Vám palce při další práci s klienty a Vám, sobě i dalším našim spolupracovníkům především pevné nervy.

    Odpovědět

  • FL

    16 února, 2009

    Jste mlada, jeste vic nez ja, a treba jednoho krasneho dne prozrete, ze ovb neni jedina zajimava firma na prodejnim a poradenskem trhu 🙂

    Odpovědět

  • Věrka si nabije pusinku

    16 února, 2009

    ahahahhaaahaha , skvělá připomínka věrko! Nebojte,sama si pěkně naběhnete,až zjistíte co jste prodala za paskvyly své rodině,kamarádům a známým..ještě nám sem napiště z jaké jste struktury,at si tady poradci tipnou výši měsiční platby na ižp:-) Křen 3-50.000,-/m(štork),Mucha 5-15,další ředitelé maličkých Čech tak 3-10 ..
    Už si i sama vyděláváte? To super že už po 5 měsících vám chodí provize,určitě všechny a v čas 🙂 ) ) )

    Odpovědět

  • Jiřík

    29 března, 2011

    Ano to je přesně OVB, nabrat milión čerstvě „dospělých“ a nechat je „hrát si“ a „budovat týmy“.
    Děvče zlaté, omlouvá tě věk, naivnost a to, že v nejbližší době prozřeš. Ať je to spíše dřív, než později…

    Odpovědět

  • Michal Novák

    11 dubna, 2009

    Pane Dostále, nestačím se divit.
    Jste typickou rychlokvaškou, která v životě ještě vůbec nic nedokázala, ale myslí si, že veškeré vědění je v něm. U mnohých makléřů to takto chodí. Na úvodních školeních namotivovat na rychlé zbohatnutí a nastřádání majetku – krásný drahý auto (to je vždy první věcí), drahé exotické dovolené, krásné drahé na míru šité obleky za 20.000,- Kč, které si může dovolit málokdo, … Takto se motivují dvacetiletí potencionální poradci. Zde je možná ta první chyba finančního poradenství zde v Čechách, že se do těchto společností příjimají mladí ihned po škole, kteří nemají vůbec žádné skušenosti. Ta představa, kdy čtyřicetiletému s rodinou příjde domů radit o financích devatenáctiletý mladík bydlící u rodičů (nemající představu o rodinných výdajích), je děsivá. Je na druhou stranu pravdou, že díky tomu, že nemají vlastní domácnost, takže nemají žádné jiné závazky a povinnosti, tak makají od rána do večera, obvzlášť když zjistí, že se dá vydělat. Díky tomu se rychle dostanou na vyšší, manažerské pozice.

    To co však zde předvátíte vy, pane Dostále, je projev zbohatlíka, který potřebuje svůj majetek, a díky vyššímu postavení ve společnosti, i moc dávat na odiv ostatním. Jestli si myslíte, že tímto oslníte … Možná ty dvacetileté nováčky … Máte pocit, že díky penězům si mlžete dovolit vše, včetně vyhrožování fyzickým si vysvětlením rozdílnosti názorů. „Kdyby náhodou šlo do tuhého, mám prachy, já se z toho dostanu“, takto to působí.

    Ve financích se pohybuji již od počátku devadesátých let, takže jsem se tak s ledasčím a ledaským, ale vy jste mi opravdu vyrazil dech. Znám pár manažerů od jedné nejmenované konkurenční poradenské společnosti, kteří jsou taky mladí, kolem 25 let, s některými jejich názory třeba nesouhlasím, ale chovají slušně, nenapadají, neurážejí a hlavně jsou skromní, přestože třeba mají nová auta, která si mezi sebou navzájem pochválí, ale směrem vně firmy, ať ke klientům či obecně k veřejnosti, je na odiv nedávají. Píšete, že „na sobě makáte 10 hodin denně“. Buďto je to málo, nebo je někde nějaká chyba. Zamyslete se nad sebou, svěřte se okolí, že se nedokážete ovládat, že umíte působit skromným dojmem. Třeba se vám v týmu podaří najít, co s tím, abyste příště nemusel být, jak sám píšete, „shit“ diskutérem.

    Držím pěsti, aby se vám podařilo zvládnout sebeovládání.

    Michal Novák

    Odpovědět

  • Michal Novák

    11 dubna, 2009

    Dva překlepy v posledním odstavci, tekže tento znovu:

    Ve financích se pohybuji již od počátku devadesátých let, takže jsem se setkal s ledasčím a ledaským, ale vy jste mi opravdu vyrazil dech. Znám pár manažerů od jedné nejmenované konkurenční poradenské společnosti, kteří jsou taky mladí, kolem 25 let, s některými jejich názory třeba nesouhlasím, ale chovají slušně, nenapadají, neurážejí a hlavně jsou skromní, přestože třeba mají nová auta, která si mezi sebou navzájem pochválí, ale směrem vně firmy, ať ke klientům či obecně k veřejnosti, je na odiv nedávají. Píšete, že „na sobě makáte 10 hodin denně“. Buďto je to málo, nebo je někde nějaká chyba. Zamyslete se nad sebou, svěřte se okolí, že se nedokážete ovládat, že neumíte působit skromným dojmem. Třeba se vám v týmu podaří najít, co s tím, abyste příště nemusel být, jak sám píšete, „shit“ diskutérem.

    Odpovědět

  • opeos

    21 září, 2009

    Myslím že je z Duchcova, Riegrova 585/13.

    Odpovědět

  • Jenda

    29 března, 2011

    Se smlouvami OVB se setkávám dnes a denně. Proto jsem pochopil, že alespoň v našem městě (Opava) OVB páchá jen zvěrstva. Jsem o rok mladší a přece o tolik chytřejší. Doporučuji Vám občas ty svoje nebohé „MLM ovečky“ zkontrolovat-tedy především to, co po sobě zanechávají.

    Odpovědět

  • Análytik

    23 března, 2009

    CO JE TO OVB ???

    Odpovědět

  • Martin

    29 března, 2011

    Nadávka pane kolego, nadávka 😉

    Odpovědět

  • Finanční a účetní poradenství.

    31 října, 2009

    Pracuji v oboru již třetím rokem,ale co se děje je vyloženě hon na klienty a to neledajaké. Poradci OVB a Partnersu,ono je to celkem jedno,protože Partners je věrná kopie a odnož OVB.
    Na Zlínsku a okolí se vydali na lov po mladších lidech,kteří se nedokážou orientovat ve financích a pojištění.
    Poradci právě těchto společností nutí rušit pojištění Perspektivu a další pojistky levné a sjednávají jim to samé,ale podstatně dražší,co se týká poplatků za rizika,správa fondů atd.
    Oni totiž o poplatcích vůbec neinformují a nebo nesmějí,protože by si nevydělali.
    Perspektiva je u klientů přehledná,klient ví kolik za co platí,jaké poplatky si pojišťovna strhává.
    Tito jakože „poradci“ z OVB a Partners se chovají jak supi,když ukořistí kořist.Zruší klientovi třeba 3 roky placené pojištění a vůbec jim nevadí,že poškození jsou nejvíce klienti.Jdou tak daleko,že jim sníží stavební spoření na 100,-Kč.
    A aby našli možnosti uzavřít svoji IŽP,
    třeba od Uniqy – úvěrové životní pojištění s dividendou,kterou od ledna roku 2009 dala k dispozici OVB a nebo Flexi od ČS pro Partners. Klienti dostanou od těchto poradců klamavé informace třeba v podobě,že kapitálovou hodnotu zrušeného pojištění převedou do nové pojistky.Nikdy nejde převádět pojištění z jedné pojišťovny do druhé.Do 2 let přijde klient o všechny peníze,které do pojistky vložil.
    Převádět pojištění jde vždy jen v rámci jedné pojišťovny.
    A o dodanění zrušené pojistky se mi již ani nechce psát.Toto hodně klientů ani neví.Oni se budou divit,až jim přijde upozornění z finančního úřadu o doplacení a to včetně penálů.
    Dnes dělá poradce každý, kdo aspoň trochu ovládá počítač,umí psát a řídit auto.
    Na skutečného a poctivého finančního poradce toto nestačí.
    Není možné aby myslel jen kolik mu přinese uzavření nové pojistky,ale s čistým svědomím se mohl ke klientům vrátit kdykoliv na další péči ohledně nových informací,nebo třeba jen na kafe a pokec.
    Proboha začněte u práce finančního poradce myslet a používat selský rozum.Vždyť v době internetu se dá najít každý produkt a odhalit lež poradce.
    Hlavně každý,kdo dělá rozhodnutí na 20,30 let u životek,by se měl ptát poradce na podrobnosti zrovna toho co mu zrovna nabízí.
    Nepodepisovat na první schůzce smlouvu.
    Určitě by se ČNB a společnosti,které mají dohled nad poradci měli tímto nešvarem zabývat.
    Při každé takto zrušené smlouvě a poškození budeme klienty nabádat,aby podali stížnost na toho konkrétního poradce a žádali odškodnění od společnosti,kterou zastupuje.
    Napište svoje skušenosti právě s těmito poradci na Zlínsku a okolí.Budeme sbírat podklady pro další kroky.
    jaz.2@seznam.cz

    Odpovědět

  • Ondřej

    2 listopadu, 2009

    Dobrý den,
    mám pocit, že jste až příliš zaujatý proti určité společnosti.
    Pokud vychvalujete Perspektivu, asi můžeme tušit z jaké společnoésti jste Vy.

    Mám jednu poznámku. Pokud poradci ruší „skvělé“ kooperativy a nahrazují produkty které kryjí především rizika, tak nevidím nikde problém.
    Většina Perspektiv se kterými jsem se setkal byly nastaveny hlavně na „investování“ ala Kapitol…co s tím potom chcete dělat?

    Odpovědět

  • Finanční a účetní poradenství

    2 listopadu, 2009

    Musím reagovat na vaši poznámku,odkud jsem já je jedno,ale nevím odkud jste vy.Nedělám jenom pojištění,podnikám ve financích již 14 let.
    Zkuste se podívat na produkty Kooperativy,která dostala ocenění pojišťovna roku 2009,nevím jestli toto víte.Nejsem určitě zaujatá vůbec vůči jedné firmě a tímto se omlouvám všem slušným poradcům,ať jsou odkudkoliv.
    Já nevím kolik je Vám let,ale podle této myšlenky co píšete si myslím,že jste se dostal právě k velkým financím právě rušením smluv Perspektivy. Tak zvaný rychlokvaška…
    Nevím jestli znáte kodex etiky a slušnosti.To Vám asi moc neříká,životní skušenosti asi taky moc nemáte.Perspektiva i jiné ižp pojištění fungují hodně podobně,ale liší se poplatkama,to že slušní poradci klientům říkají pravdu.Nemažou med okolo pusy,jen aby uzavřeli a měli co největší zisk i za cenu zrušení smlouvy.Ono totiž smlouvy,které jsou špatně nastavené jdou během trvání smlouvy upravit.Hlavně jsou přehledné a čitelné.Ze smlouvou jde vždycky něco dělat,ale jak vidím tak Perspektivu a další smlouvy Kooperativy vůbec neznáte.Já nevím,jestli klienti zakládají životka jen na rizika.Vždyť rizika vůbec nespoří,ani nejsou odpočty z daní,což stát umožňuje.Typický příklad Flexi od ČS.Na rizika 90% a na spoření 10%.Klienti taky potřebují spořit a vytvářet si rezervu financí na stáří,protože v případě nemoci nebo úrazu si potom již moc nenaspoří.
    To je v pořádku,vždyť mnoho let je taková smlouvy v nule a pokud tam přijdete Vy a zrušíte ji,tak klient přijde o to málo co dal do spoření,ale jěště jím musí doplatit za 2 roky počáteční poplatky a poplatek za storno smlouvy.
    Možná by Vám pomohlo otevřít oči,kdyby jste si dal do vyhledávače“ stížnosti na poradce OVB“.
    Nechápu ještě jednu věc: makléřská firma má dost velkou nabídku,ale nic nezpracuje,žádnou analýzu,ale chodí s jedním produktem od té společnosti,která mu dá největší provize.Proč asi?
    Poradcům vůbec nejde o klienta,ale o něho.Přece nepojede několik kilometrů jen aby vypil kafé,že?
    Mám několik klientů,kteří si určitě nenechají tyto poznatky pro sebe,ale budou na to poukazovat a posílat dalším orgánům,kteří mají dohled nad poradci.Jak vidím asi rád rušíte smlouvy ala…Kapitol.Tak já Vám řeknu,že to zase dáváme zpět a rušíme tu vaši.Kdo myslíte,že je na tom nejhůř? Odpovězte si sám….

    Odpovědět

  • Pavel Dvořák

    2 listopadu, 2009

    Nejhůř jsou na tom klienti kterým rádobyporadce doporučí hlavně spořit v pojistce a ocenění Pojištovna roku naprosto nesouvisí s kvalitou produktů a už vůbec s kvalitou prodejců !!!!

    Odpovědět

  • Radek

    13 listopadu, 2009

    Dobrý den, po přečtení Vašeho článku jsem chvíli nevěděl zda mám brečet nebo se smát… Že působíte ve financích 14 let, je sice ústyhodné, ale bohužel jste za celou tu dobu nenačerpal potřebné informace. Je vidět, že Vám absolutně unikají znalosti toho, na co a jak se IŽP používá a věřím, že jste schopen tak jako jiní ho dělat klientovi ,, na spoření“ . O Vašich znalostech nákladovosti radši nebudu ani hovořit. Rozhodně Vás tímto nehci napadat, věřím, že se snažíte dělat svoji práci dobře,ale v tom případě Vás prosím, aktualizujte své znalosti 🙂

    Odpovědět

  • rotywkezjqo

    7 srpna, 2010

    eB3nmX eomenqxhgprs, [url=http://jcuhxyuqfbmz.com/]jcuhxyuqfbmz[/url], [link=http://stttpcmrfpgo.com/]stttpcmrfpgo[/link], http://rphfglzywthl.com/

    Odpovědět