Úterý 01. prosince. Svátek má Iva.

Online nákupů loni přibylo. Nejaktivnější byli Číňani

Investice 29.03.2012 | 11:05 0 Komentářů

Zákazníci z Evropy nakupují na internetu třikrát měsíčně, Číňani až desetkrát

Praha – Průměrný Evropan nakupuje přes internet dvakrát nebo třikrát za měsíc. Nejčastěji si vybírají zboží on-line Číňani. Ti, kteří mají s e-shopy zkušenost, v drtivé většině koupí nejméně deset věcí měsíčně. Vyplývá to ze zprávy Customers Take Control (Zákazníci získávají kontrolu), kterou zpracovala poradenská skupina PwC.
Z celosvětového šetření vyplývá, že 90 procent všech osob, které nakupují online, si objednává  knihy, hudbu nebo filmy. Následují oděvy a obuv.
„Dokonce i zboží jako šperky, hodinky, sportovní nebo outdoroové vybavení, které se na žebříčku oblíbenosti nachází na nejnižších pozicích, ovšem přitahuje pozornost více než šedesáti procent internetových zákazníků,“ komentují autoři.
Loni nastal boom
V dalších trendech panují mezi jednotlivými částmi světa rozdíly. Zatímco v Číně si 70 procent lidí, kteří využívají on-line nákupy, pořídí na internetu alespoň jednu věc týdně, v USA nebo Velké Británii činí tento podíl pouze 40 procent. V Nizozemsku, Francii nebo Švýcarsku se dokonce jedná pouze o 20 procent.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.