Už v prvních týdnech nového roku by i do Česka měla dorazit nová verze Nissanu GTR. Je označená letopočtem 2011 a hlavní změnou je posílený motor. Šestiválec 3,8 litru má nadále dvě turba, ale výkon se zvýšil z 357 na 390 kW. Točivý moment již překročil hodnotu 600 NM, konkrétně je to 612 mezi 3200 a 6000 otáčkami.
Protože je silnější motor, musely být posíleny i brzdy. Kotouče jsou nyní větší. Úpravou prošel také pohon všech kol. Řidič už nemá k dispozici režim Snow. Ten nahradil SAVE mode. Elektronika při jeho navolení více dbá na bezpečnost a převodovka se snaží řadit tak, aby byla jízda co nejúspornější.
Misto Launch Control, po jehož využítí se muselo na kontrolu do servisu, může nyní řidič využít R-mode. Ten umožní maximální možnou akceleraci, avšak čidla stále sledují teplotu náplní a pokud teplota oleje v převodovce překročí stanovenou mez, rozjezd s plným výkonem z bezpečnostních důvodů už řidiči nedopřeje.