Středa 14. dubna. Svátek má Vincenc.

Nová značka Blue České spořitelny chce oslovit středně movité klienty

Banky 29.08.2014 | 13:35 0 Komentářů

Česká spořitelna zavádí nové osobní bankovnictví s názvem Blue, podmínkou jsou příjmy přesahujícími 30 000 korun. Jedná se o službu určenou pro středně movité klienty, tedy mezistupeň mezi klienty s nižšími příjmy a privátním bankovnictví pro nejmovitější klienty.

Značka Blue bude zahrnovat kromě všech služeb osobního bankovnictví například i virtuálního osobního bankéře. „Očekáváme, že služba bude pro zhruba 300 tisíc klientů, nevylučujeme ale, že nalákáme i nové klienty,“ řekla tisková mluvčí České spořitelny Klára Pačesová.

Zdroj: iDnes.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.