Praha – Jedny z největších změn ve své historii chystá během příštích měsíců italská automobilka Fiat. Nová generální ředitelka Fiat Group pro Českou republiku Lucyna Bogusz je přesvědčena, že díky tomu se ještě více upevní postavení této skupiny mezi předními značkami výrobců automobilů.
Aktuálně.cz: Působila jste v Polsku. Je český a polský trh s automobily odlišný?
Určitě je. V Polsku se nejvíce nových aut prodává v segmentu malých vozů. V Česku lidé chtějí větší auta. To se ukázalo i v době krize, kdy místo Fabie byla překvapivě nejprodávanější Octavie. Proto má Fiat v Polsku o něco lehčí pozici, neboť právě v segmentu malých aut je silný. To, co mají oba trhy společné je to, že jak český tak i polský zákazník hledá co nejlepší hodnotu za vynaložené peníze. Kromě toho má na obou trzích silné postavení Fiat Professional, který nabízí lehká užitková vozidla.