Sobota 05. prosince. Svátek má Jitka.

Nová karta na dávky má problém. Její adresu má drogerie

Investice 21.02.2012 | 06:35 0 Komentářů

Sociální karta dělá nechtěnou reklamu věrnostnímu programu obchodního řetězce

Praha – Internetový portál pro obsluhu takzvané sociální karty, pro niž si Česká spořitelna zaregistrovala název sKarta, bude muset fungovat na komplikovanější doméně. Ta jednoduchá – sKarta.cz – je už totiž obsazená.
Česká spořitelna, která vyhrála veřejnou soutěž ministerstva práce a sociálních věcí na správu nových karet pro výplatu dávek, se přitom nestala obětí spekulanta. Doména totiž byla obsazená přinejmenším od května 2010 – tedy ještě předtím, než si banka sama zvolila název sKarta. Dokonce dříve, než vůbec vznikla současná vládní koalice.
Pikantní je, že zájemci o sociální kartu se díky tomu mohou nechtěně ocitnout na webu sítě drogerií Schlecker, která na stránce skarta.cz propaguje vlastní věrnostní program.
Česká spořitelna tak bude muset pro chystaný portál, který má umožnit jednoduché ovládání sociální karty, používat jinou adresu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.