Sobota 15. května. Svátek má Žofie.

Není sleva jako sleva

Investice 30.12.2016 | 09:23 0 Komentářů

Povánoční výprodeje lákají zákazníky na neuvěřitelné slevy převyšující leckdy 50 procent ceny původní. Ne vždy ale je sleva taková, aby pro zákazníka byla výhodná. Triky se slevami zkouší i Alza a Mall. Oba obchody poskytují slevy z cen, které jsou několikanásobně vyšší než ceny konkurenčních obchodů.

Kupříkladu největší český obchod s elektronikou Alza nabízí zlevněný dámský parfém Calvin Klein z bezmála dvou a půl tisíc na 599 korun. Pokud ale bude zákazník trochu na internetu hledat, tak mu srovnávač cen Heureka.cz nabídne stejný parfém od ostatních prodejců za cenu pohybující se kolem 800 korun. V minulosti cena tohoto parfému nikdy nepřesáhla v průměru 1400 korun.

Podobné triky nabízí i internetový obchod KASA.cz a Mall.cz nejen u nás, ale i na Slovensku. Mall.sk dokonce po Vánocích oficiálně zlevnil objektiv k fotoaparátu Nikon z 529 na 395 eur. Čtenář sme.sk přitom fakturou dosvědčil, že si tentýž objektiv u prodejce letos na podzim koupil za 381 eur – tedy za méně, než za kolik ho Mall.sk po čtvrtinové povánoční slevě nabízel.

Odborníci doporučují zákazníkům před koupí pečlivě prohledat porovnávače cen a ceny jednotlivých konkurentů si srovnat a teprve poté vybrat od koho nakoupí.

Zdroj: iHned.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.