CZK/€ 25.230 -0,02%

CZK/$ 23.714 +0,00%

CZK/£ 29.540 +0,02%

CZK/CHF 26.023 +0,17%

12. 11. 2009

0 komentářů

Nejúčinnější reklamy byly na pojištění i na charitu

 


 

Praha – Jedničkou mezi reklamními agenturami, které umí vyrobit opravdu účinnou reklamu společnost Mark BBDO. Zvítězila ve třináctém ročníku pravidelného klání, které pořádá Asociace komunikačních agentur.
Získala tři zlaté ceny Effie z celkového počtu šesti za to, že dokázala vyrobit reklamy za desítky tisíc korun, které ovšem následně vydělaly miliony.
Agentura Mark BBDO získala ceny v kategorii nejefektivnějších reklamních kampaní za svou reklamu pro pojišťovnu Direct a kampaň pro nadaci Člověk v tísni a také v kategorii rychloobrátkové zboží, kde zvítězila se svou reklamou pro jogurty Müller.
„Během posledních let jsme upravili složení poroty, v níž většinu tvoří vedoucí pracovníci výzkumných agentur a zadavatelů. Ti dokážou velmi přesně oddělit zásluhy, které má inovace produktu, cenová nebo distribuční politika od přínosu marketingové komunikace vytvořené agenturou,“ uvedl pro Hospodářské noviny výkonný ředitel Asociace komunikačních agentur Jiří Janoušek.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *