Praha – Jedničkou mezi reklamními agenturami, které umí vyrobit opravdu účinnou reklamu společnost Mark BBDO. Zvítězila ve třináctém ročníku pravidelného klání, které pořádá Asociace komunikačních agentur.
Získala tři zlaté ceny Effie z celkového počtu šesti za to, že dokázala vyrobit reklamy za desítky tisíc korun, které ovšem následně vydělaly miliony.
Agentura Mark BBDO získala ceny v kategorii nejefektivnějších reklamních kampaní za svou reklamu pro pojišťovnu Direct a kampaň pro nadaci Člověk v tísni a také v kategorii rychloobrátkové zboží, kde zvítězila se svou reklamou pro jogurty Müller.
„Během posledních let jsme upravili složení poroty, v níž většinu tvoří vedoucí pracovníci výzkumných agentur a zadavatelů. Ti dokážou velmi přesně oddělit zásluhy, které má inovace produktu, cenová nebo distribuční politika od přínosu marketingové komunikace vytvořené agenturou,“ uvedl pro Hospodářské noviny výkonný ředitel Asociace komunikačních agentur Jiří Janoušek.