Sobota 18. září. Svátek má Kryštof.

Nejdražší značkou světa je opět Coca-Cola

Společnost Interbrand ve spolupráci s časopisem Business Week zveřejnily žebříček nejcennějších obchodních značek světa. Coca-cola si drží pozici jedničky po celou devítiletou historii existence žebříčku.

Značku Coca-cola tvůrci žebříčku ocenily na 68 miliard dolarů. Z evropských značek se nejlépe umístila finská Nokia, která skončila pátá v pořadí. Ze stovky značek jich jednapadesát pochází z USA, osmatřicet z Evropy, další Japonska, Koreje a Kanady. Nejrychleji rostly značky Google, Amazon a Zara. Nováčky v žebříčku se letos staly značky Lancôme, Burger King, Adobe, Puma, Burberry, Polo Ralph Lauren a Campbell.

Zdroj: iHNed.cz, Aktualne.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.