01. 03. 2016
Nejabsurdnějším poplatkem se stalo zadání příkazu či změny přes internet
„Tento poplatek byl favoritem od samého počátku, neboť poslední dva roky skončil v anketě vždy těsně druhý. Jde typicky o poplatek, kdy banka trestá klienta za chování, které po něm sama vyžaduje – soběstačné a samostatné obsluhování bankovního účtu prostřednictvím internetbankingu. Mým favoritem byl nicméně poplatek, který letos skončil na druhém místě – poplatek za vedení účtu zemřelého klienta. Domnívám se, že zpoplatňovat účet klientovi (respektive jeho dědicům), jež nežije, tudíž nelze s takovým kontem nijak disponovat, je nemravné,“ říká provozovatel www.bankovnipoplatky.com Patrik Nacher.
„Samotné finálové hlasování bylo nejtěsnější v historii ankety o nejabsurdnější bankovní poplatek,“ dodává Patrik Nacher. Třetí skončil poplatek za vklad na účet na přepážce třetí osobou. Čtvrté a páté místo si odnesl poplatek za utorizační SMS a poplatek za dotaz úřední osoby.
Zdroj : Tisková zpráva Bankovnípoplatky.com