CZK/€ 25.265 -0,04%

CZK/$ 23.672 -0,38%

CZK/£ 29.357 +0,28%

CZK/CHF 25.977 -0,36%

30. 06. 2010

0 komentářů

Nákupní centra se zmenšují, lidem vadí nábytek u mléka

 


 

Brno – Čím větší hypermarket, tím větší úspěch bude mít nákupní centrum. Jak se zdá, rovnice, která platila ještě před pár lety, najednou přestává být aktuální.
Některé řetězce omezily v poslední době rozlohu již hotových prodejen a do budoucna plánují spíše menší formáty. Změnila se tak dispozice starších nákupních center – hlavně těch, která vznikla od konce 90. let do roku 2005.
Podle expertů nejde pouze o vliv ekonomické recese.
„Trend zmenšování prodejen v posledních dvou letech souvisí se změnou nákupních zvyklostí. V prodejně potravin chtějí lidé především rychle nakoupit potraviny,“ míní Martin Žížala, vedoucí maloobchodního týmu v poradenské společnosti Cushman & Wakefield. „Za nákupem jízdního kola nebo vybavení bytu vyrážejí raději do specializovaných prodejen, kde dostanou odborný servis. Řetězce tak zužují sortiment a zmenšují prodejní plochu.“

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *