CZK/€ 25.200 +0,18%

CZK/$ 23.143 +0,22%

CZK/£ 29.467 +0,04%

CZK/CHF 26.168 -0,02%

17. 10. 2019

0 komentářů

Na Slovensku se zdvojnásobil podíl firem zapojených do digitalizace

 

Podle výsledků průzkumu slovenského sdružení inteligentního průmyslu se podíl firem zapojených do digitalizace od loňského roku zdvojnásobil. Letos zavedlo digitalizaci nebo inovace 40 procent společností. Firmy ale začínají cítit zpomalení růstu ekonomiky.

Loading



 

„Digitalizace je hlavní formou vytváření konkurenceschopnosti firem do budoucnosti,“ upozornil šéf sdružení inteligentního průmyslu Martin Morháč. Investice mohou být negativně ovlivněny zpomalením růstu ekonomiky. Podle generální ředitelky sekce podnikatelského prostředí ministerstva hospodářství Slovenska Miriam Letašiové v EU zavedla vyšší stupeň digitalizace pouze pětina malých a středních podniků.

Průzkum Svazu průmyslu a dopravy ČR ukázal, že v ČR plánuje investice do digitální transformace a inovací polovina českých firem. Velké firmy jsou na digitální transformaci připravené lépe. Většina podniků počítá s investicemi v objemu do 5 procent investičního rozpočtu.

Zdroj: InvestičníWeb.cz

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Digitalizace bude v příštích letech hrát v byznysu stále větší roli. Jak se připravit na velké celospolečenské změny?

Evropská unie (EU) musí  trend digitalizace zachytit a nové technologie a investice do nich nejrůznějšími cestami podporovat a nesvazovat je přílišnými regulacemi. Stejně tak je důležité podpořit investice do kybernetické bezpečnosti, která s digitalizací úzce souvisí. Shodli se na tom účastníci konference Prague Digital Council, kterou u […]

Text: Filip Kučera

06. 12. 2022

V digitalizaci jsou nejlepší španělské a kanadské banky. Česko je ze 41 zemí na 13. místě

Venku je největší globální studie o digitálním bankovnictví – Digital Banking Maturity 2022. Jak si v této sféře stojí retailové banky z 41 zemí z celého světa, včetně Česka? Zmiňovaná studie společnosti Deloitte přináší srovnání digitálních funkcionalit, šíři pokrytí zákaznických potřeb a UX aspektů ve třech klíčových kanálech.

Text: Filip Kučera

25. 11. 2022


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *