Radka Fišerová zahájila kariéru v poradenské firmě Deloitte, kde pracovala na projektech zaměřených na klientský servis, obchod a marketing. Poté působila v Raiffesenbank, pracovala na fúzi s eBankou a posléze na pozici Head of Customer Service.
Ve Sberbank má na starosti zhruba stočlenný pracovní tým, který zajišťuje řadu aktivit v oblasti nákupu, řízení výstavby poboček, správy úvěrů, elektronického bankovnictví, platebního styku, administrativy apod.
„Mezi nejbližší strategické úkoly patří rozvoj pobočkové sítě a zrychlení klientského servisu. Stejně tak je ale důležité i budování nákupního oddělení, které přinese úsporu nákladů, a řada dalších aktivit,“ zdůraznila Radka Fišerová.
Radka studovala University of Calgary, je vdaná a ve volném čase se nejčastěji věnuje svým dvěma dětem.
Zdroj : Tisková zpráva Sberbank