Čtvrtek 21. června. Svátek má Alois.

Lidé mají s životním pojištěním stále problémy

Podle průzkumu České pojišťovny jsou lidé při uzavírání životního pojištění stále odkázáni na rady odborníků.

Více než dvě třetiny oslovených využívá při pořizování složitějších pojistných produktů služeb pojišťovacích agentů a makléřů a čtvrtina lidí pak využívá služeb specialistů na pobočkách. „V případě životního pojištění jde o dlouhodobý produkt s mnoha možnostmi volby, který vyžaduje osobní přístup. Lidé proto správně vyhledávají pomoc pojišťovacího agenta, makléře nebo pracovníka pobočky,“ říká Robert Hlava, náměstek pro retailovou distribuci ČP.

U neživotních pojištění, zejména u povinného ručení a cestovního pojištění se mnohem častěji využívá možnost online sjednání. „Budoucností online pojištění je příprava srozumitelných balíčků, jejichž uzavření je intuitivní právě proto, že jejich konfigurace vychází z nejčastějších potřeb našich klientů. Příkladem jsou přednastavené balíčky cestovního pojištění vhodné pro různé skupiny cestovatelů,“ dodává Jiří Randák, ředitel odboru internetového prodeje ČP.

Zdroj: Tisková zpráva České pojišťovny

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.