CZK/€ 25.235 -0,12%

CZK/$ 23.616 -0,24%

CZK/£ 29.364 +0,02%

CZK/CHF 25.810 -0,65%

16. 08. 2011

0 komentářů

Lidé mají s životním pojištěním stále problémy

 


 

Více než dvě třetiny oslovených využívá při pořizování složitějších pojistných produktů služeb pojišťovacích agentů a makléřů a čtvrtina lidí pak využívá služeb specialistů na pobočkách. „V případě životního pojištění jde o dlouhodobý produkt s mnoha možnostmi volby, který vyžaduje osobní přístup. Lidé proto správně vyhledávají pomoc pojišťovacího agenta, makléře nebo pracovníka pobočky,“ říká Robert Hlava, náměstek pro retailovou distribuci ČP.

U neživotních pojištění, zejména u povinného ručení a cestovního pojištění se mnohem častěji využívá možnost online sjednání. „Budoucností online pojištění je příprava srozumitelných balíčků, jejichž uzavření je intuitivní právě proto, že jejich konfigurace vychází z nejčastějších potřeb našich klientů. Příkladem jsou přednastavené balíčky cestovního pojištění vhodné pro různé skupiny cestovatelů,“ dodává Jiří Randák, ředitel odboru internetového prodeje ČP.

Zdroj: Tisková zpráva České pojišťovny

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *