Úterý 20. října. Svátek má Vendelín.

Lidé hlasovali. Nejvíc je klame mléčný řez od Ferrera

Investice 01.07.2011 | 11:33 0 Komentářů

Německá spotřebitelská organizace vytvořila žebříček výrobků, které klamou zákazníky

Brno – Mléčný řez od společnosti Ferrero si zákazníci v Německu vybrali jako výrobek, který klame svou prezentací a reklamou lidi nejvíc.
„Lehká svačinka s báječnou chutí našlehaného mléka,“ píše se na stránkách chlazené tyčinky mléčný řez od Ferrera. Podle organizace Foodwatch, která se zaměřuje na bezpečnost potravin,  se tyčinka nedá srovnat ani s čokoládovo-šlehačkovým dortem. Mléčný řez obsahuje o třetinu tuku a cukru více, tj. o celých 60 procent.

Organizace navíc upozorňuje, že koncern Ferrero rád do popředí vystrkuje profesionální sportovce, kteří přesvědčují zákazníky, že svých úspěchů dosáhli právě díky sladkostem, chipsům nebo stravování ve fastfoodu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.