CZK/€ 24.315 -0,14%

CZK/$ 23.120 +0,53%

CZK/£ 28.218 -0,23%

CZK/CHF 24.624 +0,05%

23. 02. 2012

0 komentářů

Letáky, akce, reklama. Třetina z nás tomu podlehla

 


 

Praha – Více než třetina české populace (36 procent) alespoň občas nakupuje na základě reklamy. Zjistila to společnost Factum Invenio v průzkumu na reprezentativním vzorku obyvatel starších patnácti let.
„Od roku 1994 se podíl těchto lidí výrazněji nezměnil, v jednotlivých letech jde vždy o rozmezí zhruba od 30 do 40 procent,“ říká Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.
Šest procent lidí v průzkumu dokonce uvedlo, že reklamám zcela věří. „Obecně jsou důvěřivější ženy a mladí lidé do 29 let, stejně jako lidé s vyšším příjmem,“ upřesňuje Olga Kopecká z agentury Factum Invenio.
Zbytek populace – tedy přes polovinu lidí – nicméně reklamě nedůvěřuje. Téměř pětina obyvatel (17 procent) jí nevěří vůbec.

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *