CZK/€ 25.235 -0,12%

CZK/$ 23.616 -0,24%

CZK/£ 29.364 +0,02%

CZK/CHF 25.810 -0,65%

13. 06. 2011

0 komentářů

Kvůli reklamě v ČT hrozí i arbitráž, tvrdí ředitel Novy

 


 

Praha – Zůstane reklama v České televizi? A má zůstat?
Zatímco veřejnoprávní médium o ni stojí, komerční televize lobbují, aby z obrazovek ČT zmizela.
„Dohoda na počátku digitalizace byla jasná, reklama měla skončit v roce 2008,“ říká v rozhovoru pro Aktuálně.cz generální ředitel Novy Jan Andruško. Naopak šéf asociace reklamních agentur varuje před deformací trhu, pokud reklama z České televize úplně zmizí.
Reklamou v ČT se teď tento týden bude znovu zabývat sněmovna. A uvnitř vládní koalice se rýsuje dohoda, o níž už deník Aktuálně.cz psal: v ČT by měla zůstat reklama ve výši půl procenta vysílacího času a 2 až 3 procenta teleshoppingu, a to na všech vysílacích kanálech s výjimkou zpravodajské ČT24.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *