14. 08. 2017
Která banka je v komunikaci nejlepší?
Banky se nepředhánějí jen v tom jak přilákat nového klienta. Důležitým projevem u zákazníků je i jejich vstřícnost vůči klientům, kteří se do banky dovolají.
O péči, kterou banky věnují svým klientům se zajímali i autoři projektu Nejlepší banka 2017. Testovali klientská centra bank v telefonické i emailové komunikaci. Nejlépe si v telefonické komunikaci vedla Komerční banka. Na emaily zase nejlépe odpovídali pracovníci ČSOB.
„Pryč jsou časy, kdy klienti banku měnili jen velmi zřídka. Banky to dobře vědí a na kvalitě komunikace se to v posledních letech stále více pozitivně projevuje,“ říká Marek Hatlapatka, hlavní investiční stratég společnosti Cyrrus.
„Profesionalita operátorů je vesměs vysoká. Celých 69 % hovorů bylo z hlediska profesionality hodnoceno jako vysoce kvalitních, 22 % jako vyšší průměr a 9 % jako průměr,“ říká Petr Lutonský z agentury Datank.
Zdroj : Aktualne.cz