CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.707 +0,19%

CZK/£ 29.516 +0,05%

CZK/CHF 26.084 +0,21%

25. 04. 2017

0 komentářů

Košík.cz má novou marketingovou manažerku

 

Posilou stávajícího manažerského týmu internetového prodejce potravin Košík.cz se stala Veronika Janštová, kterou Košík přetáhl z Prazdroje.

Loading



 

Veronika působila v Plzeňském Prazdroji na pozici Ecommerce Key Acount Manager dva a půl roku. V Košíku bude mít Janštová na starosti vedení marketingového oddělení, koordinaci externí komunikace včetně sociálních sítí a kontaktu s agenturami.

Nástup Janštové úzce souvisí s novou podobou Košíku. Ten se má zaměřit na blízkost zákazníkovi a poskytnout mu komfort při nakupování potravin,“ uvedla k posílení týmy mediální zástupkyně košík.cz Nina Černá.
Zdroj : E15.cz

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

marketingový mix

Baťovské ceny a co na to marketingový mix

Jak vypadá takový marketingový mix? Nejvíc je vidět cena. A tzv. baťovské ceny se dostaly i do vtipu, ve kterém muž a jeho žena společně nakupují. Procházejí supermarketem a muže zaujme krabice s pivem, kterou vloží do vozíku. „Co to děláš?“ ptá se ho žena. „Jsou v […]

Text: Radovan Novotný

20. 11. 2019

Spořicí účty – dobrý marketingový nástroj

Spořicí účet se považuje za jeden z nejbezpečnější produktů, u nějž můžeme očekávat alespoň nějaký výnos. Pro mnohé banky je spořicí účet zajímavým marketingovým nástrojem, který má za úlohu přilákat potenciální klienty. Pro klienty jde pak spíše o nejlepší ze špatných možností, než o způsob, jak uchovat hodnotu peněz.

Text: Daniel Kuchta

18. 04. 2013


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *