07. 05. 2018
Komerční banka mění svoje internetové bankovnictví
Komerční banka nově spouští své modernizované internetové bankovnictví MojeBanka pro občany. Klienti prý ocení hlavně vylepšení přehledu plateb, který nově zobrazuje všechny platby, a to i ty uskutečněné v aktuální den včetně dosud nezaúčtovaných, pohromadě v jednom přehledu snadno dostupném z úvodní stránky.
„Hlavní slovo při modernizaci i při výběru nejužitečnějších novinek měli naši klienti,“ říká Mojmír Prokop, manažer distribučních kanálů, klientského výzkumu, marketingu a komunikace KB.
Výrazně jednodušší a přehlednější je podle něj také přímo úvodní stránka, kde je přehled produktů, který má klient v rámci celé skupiny Komerční banky. Nově byla do kontaktů doplněna fotografie bankovního poradce.
Stejným způsobem se zobrazují i platby čekající na zpracování v horizontu až 30 dnů, jako jsou trvalé příkazy, inkasa nebo splátky úvěrů. „V tuto chvíli se jedná o jakýsi předstupeň pro sofistikovanější predikci s umělou inteligencí. Cílem je, aby se klientům již nestalo, že nějakou důležitou informaci o platbě přehlédnou jen proto, že ji aktivně nehledali,“ vysvětluje Prokop.
Faktury prostřednictvím IB
„Jsme první bankou, která v souvislosti se směrnicí PSD2 začlenila do internetového bankovnictví aplikaci třetí strany. Letos v březnu totiž Komerční banka zahájila spolupráci se společností Fakturoid a představila společnou službu pro podnikatele, kteří mohou vystavovat faktury přímo z prostředí internetového bankovnictví,“ říká mluvčí Komerční banky Pavel Zúbek.
REKLAMA
Zúbek dále dodává, že banka letos chystá ještě další novinky. „Nejzásadnější z nich bude náhrada souborového certifikátu pro přihlášení do internetového bankovnictví za novou, pohodlnější a stejně bezpečnou metodu. Certifikát nahradíme mobilní aplikací KB Klíč, pomocí které se do svého internetového bankovnictví pohodlně přihlásíte,“ upřesňuje mluvčí.
Zdroj : aktualne.cz