Nový ombudsman by měl pokračovat v řešení sporných situací mezi Komerční bankou a jejími klienty – fyzickými osobami cestou nastolenou v roce 2004 vůbec prvním ombudsmanem soukromé finanční instituce v České republice Prof. JUDr. Vojtěch Cepl.
„Ombudsman řeší v Komerční bance sporné situace mezi klienty a bankou výhradně jako třetí instance, pokud předtím nebyl případ bankou vyřešen ke klientově spokojenosti. Ombudsman má nezávislé postavení, rozhoduje se smyslem pro spravedlnost a s využitím hlubokého právního a etického povědomí. Věřím, že tyto předpoklady JUDr. Vedlich ideálně splňuje,“ uvedl Henri Bonnet, předseda představenstva a generální ředitel.
Joseph Franciscus Vedlich (1946) má rozsáhlé znalosti a zkušenosti z oboru bankovnictví a legislativy. titul JUDr získal na právnické fakultě Karlovy univerzity v Praze. Jeho profesionální dráha je spojena především se společností PricewaterhouseCoopers. Má české a švýcarské občanství, mluví plynně plynně česky, francouzsky a anglicky a domluví se také německy a rusky.
Zdroj: Tisková zpráva Komerční banky