„Chytrý mobil má v České republice už přes 20 % uživatelů mobilních telefonů. Mobilní bankovnictví, díky němuž mají klienti banku ve svém mobilu, je jedna z nejrychleji se rozvíjejících oblastí, na kterou nyní reagujeme a zároveň ji obohacujeme. Přinášíme totiž novinku ve světě mobilního bankovnictví v ČR, a to skenování složenek a jejich úhradu přes iPhone,“ uvedl David Lorenc ředitel přímého bankovnictví České spořitelny.
V prvním pololetí 2012 spustí Komerční banka také přímé bankovnictví pro mobilní telefony iPhone a telefony s operačním systémem Android. Majitelé telefonů iPhone, kteří si nainstalují do svého telefonu nové přímé bankovnictví, budou moci přímo ve svém telefonu kontrolovat transakce, které „kartou v mobilu“ provedli, sledovat zůstatek svého účtu, zadávat platební příkazy a využívat mnoho dalších užitečných funkcí.
„Tato nová služba bude připravena nejen pro stávající klienty Komerční banky, kteří budou mít možnost využít iCarte k propojení svého stávajícího běžného účtu s telefonem iPhone, ale i nové klienty, kteří ještě v Komerční bance běžný účet otevřený nemají. Platby pomocí iCarte fungují jako běžné platební karty přímo propojené s běžným účtem klienta. Klient tak získá jedinečné komplexní mobilní řešení: obsluhu svého bankovního účtu a rychlé bezkontaktní platby prostřednictvím telefonu iPhone,“ uvádí Pavel Filipi, ředitel marketingu retailového bankovnictví Komerční banky.
Zdroj : Tiskové zprávy České spořitelny a Komerční banky