Čtvrtek 04. března. Svátek má Stela.

Kofola sází na čerstvé šťávy, koupila další fresh bary

Investice 20.02.2014 | 12:53 0 Komentářů

Praha – Společnost Kofola rozšiřuje své aktivity na trhu s čerstvými šťávami. Koupila síť „fresh barů“ Mangaloo a stala se jedničkou v tomto oboru, protože už předloni koupila síť UGO. Celkem tak nyní v Česku a na Slovensku provozuje 37 takovýchto podniků.
Mangaloo nyní provozuje fresh bary v Praze, Plzni, Opavě, Hradci Králové a Pardubicích. UGO zase působí spíše na Moravě a má také tři pobočky na Slovensku (jednu v Bratislavě a dvě v Košicích).
Nyní chystá jejich další rozvoj. Do konce letošního roku chce mít v Česku a na Slovensku padesát fresh barů. Obrat v tomto segmentu má stoupnout na 200 milionů korun (celkový obrat skupiny Kofola na konci roku 2012 činil 6,2 miliardy korun).
Nejnovější akvizicí se Kofola stala nejsilnějším hráčem v Česku na rychle rostoucím trhu s čerstvými šťávami. Podle jejích odhadů je v Česku zhruba stovka fresh barů, nejbližší konkurent Fruitisimo jich z toho provozuje…

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.