Středa 21. dubna. Svátek má Alexandra.

Klienti bank si ve 2. čtvrtletí připlatili v průměru za služby o 3 koruny více

Banky 15.08.2014 | 15:10 0 Komentářů

Podle Klientského indexu užívání bankovních služeb přišlo průměrného klienta banky ve 2. čtvrtletí na 182 korun, tedy o 3 koruny více než v 1. čtvrtletí tohoto roku. Důvodem zvýšení hodnoty indexu byl zejména vyšší počet operací nad rámec balíčku, zejména za výběry z bankomatů.

Ve 3. čtvrtletí pravděpodobně Klientský index ovlivní změna sazebníku České spořitelny, který dnes začal platit. I přestože některé služby České spořitelny zdraží i dvojnásobně, index by se mohl změnit  jen mírně, protože by se klienti mohli začít chovat efektivněji.

Sazebníky postupně mění i ostatní banky převážně však kvůli zpřehlednění, zjednodušení, zvýšení transparentnosti a srozumitelnosti pro klienty. „Výrazné změny v cenové politice, které by měly dopad na zdražení služeb pro klienty, nezvažujeme,“ uvedl mluvčí UniCredit Bank Petr Plocek.  

Zdroj: Finančnínoviny.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.