CZK/€ 25.320 +0,18%

CZK/$ 23.408 +0,56%

CZK/£ 29.523 +0,28%

CZK/CHF 25.813 +0,21%

16. 12. 2014

0 komentářů

Kamenné obchody jsou stále v kurzu

 


 

Spotřebitelé podle něj vnímají samotný nákup zboží jako společenskou aktivitu, která se povaze anonymního nákupu on-line nelze vyrovnat. Většina nakupujících si prý stále přeje zboží vidět, osahat si jej, vyzkoušet a pak mít možnost jej okamžitě koupit.

Tři čtvrtiny spotřebitelů na celém světě hledají konkrétní produkty a zboží na internetu. Lidé také často komunikují na internetu s maloobchodníky a dalšími spotřebiteli, aby zjistili, co je nejlepší a až teprve po této analýze učiní nákup. Roste také počet lidí (42 procent), kteří na sociálních sítích sdílí své zkušenosti s produktem.

Téměř třetina spotřebitelů na celém světě používá mobil nejen ke zjištění informací o produktu, ale také ke srovnávání cen. Tento trend je zvlášť výrazný v Asii a Pacifiku.

Role kamenných obchodů je stále významná a jejich role neklesá. „Zejména u značkových nákupů hrají velkou roli emoce a atmosféra v obchodě. V prodejnách luxusního zboží chtějí být zákazníci opečovávaní a někteří chtějí být při nakupování vidět, protože to považují za věc prestiže,“ uvedl Tomáš Beránek ze společnosti CBRE.
Zdroj : ČTK

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *